موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...


به همت معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، اولین جلسه ماهانه خواهران داوطلب در بخش جعفریه با موضوع؛ چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، به همت معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، اولین جلسه ماهانه خواهران داوطلب در بخش جعفریه با موضوع؛ چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر برگزار شد .

در این جلسه که با حضور معاون امور داوطلبان، رئیس دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در بخش جعفریه  و داوطلبان خواهر در این بخش برگزار شد، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم ضمن تبریک سال نو و تقدیر از فعالیت های داوطلبانه، ایجاد شعبه در بخش جعفریه را از جمله ظرفیت های مناسب جهت توسعه ی امور انسان دوستانه و عام المنفعه برشمرد.
امیرحسین علیمردانی ضمن اشاره به برگزرای چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در 23 اردیبهشت ماه سال جاری، نقش اثرگذار بانوان در برهه های مختلف از جمله پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی را بی بدیل دانست و از خواهران داوطلب خواست تا با مشارکت و حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی برگ زرین دیگری بر افتخارات جمعیت هلال احمر استان قم بیفزایند.
وی، در خصوص برخی طرح ها و پروژه های داوطلبی مؤثر در ارائه ی خدمت به مددجویان از جمله؛ بانک درمان، تجهیزات پزشکی امانی و جهیزیه توضیحاتی را ارائه و  بر اجرای این طرح ها و پروژه ها با درنظر گرفتن اصل حفظ کرامت انسانی تأکید کرد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، از خواهران داوطلب بخش جعفریه جهت ایجاد فرهنگ خدمت بی منت همراه با حفظ کرامت انسانی مددجویان و برنامه ریزی و بهره گیری از ظرفیت خیرین محلی در اجرا و توسعه ی این گونه برنامه های عام المنفعه و خیرخواهانه دعوت به عمل آورد.
سپس، رئیس خانه داوطلب جمعیت استان در خصوص پاره ای از مسائل ویژه ی خواهران و بهداشت روانی آنان آموزش هایی را ارائه داد و مشاور امور زنان در جمعیت هلال احمر نیز مطالبی را عنوان و به ترغیب خوهران به مشارکت بیشتر در طرح ها و پروژه های داوطلبی عام المنفعه و خیرخواهانه پرداخت.
گفتنی است؛ در حاشیه ی این جلسه، تست قند خون و فشار خون برای داوطلبان شرکت کننده در جلسه  انجام شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۸
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی