موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

 


رئیس اداره منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی و جانشین معاونت داوطلبان در جلسه ماهانه داوطلبان برادر،  نهادینه کردن مشارکت داوطلبان فعال و خیرین و حضور حداکثری و مؤثر آن ها در ارکان تصمیم‌گیری جمعیت هلال‌احمر را از اهداف اصلی برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال اجمر عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، رئیس اداره منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی و جانشین معاونت داوطلبان در جلسه ماهانه داوطلبان برادر،  نهادینه کردن مشارکت داوطلبان فعال و خیرین و حضور حداکثری و مؤثر آن ها در ارکان تصمیم‌گیری جمعیت هلال‌احمر را از اهداف اصلی برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال اجمر عنوان کرد.
در این جلسه که با حضور بیش از 130 نفراز داوطلبان، رؤسا و سرگروه های خانه های داوطلبی و با هدف تعامل هرچه بیشتر داوطلبان با جمعیت هلال احمر برگزارگردید، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و زیارت عاشورا، رئیس گروه داوطلبی هدایت، با اشاره به فعالیت های خانه داوطلب و گروه های چهارگانه داوطلبان، درخصوص فضایل و برکات ماه رجب مواردی را مطرح نمود.
 حجت السلام والمسلمین حق بین، در خصوص فلسفه ماه های حرام و همچنین مناسبت های پرفضیلت ماه رجب از جمله؛ سیزدهم رجب( روز ولادت مولی الموحدین حضرت علی (علیه السلام))، 27 رجب، (روز بعثت پیامبر اکرم (صلوات الله علیه))، اعمال مربوط به شب لیله الرغائب و احادیث مربوط به این ماه سخنانی را ایراد نمود.
سپس رئیس اداره منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی و جانشین معاونت داوطلبان، ضمن تشکر از رؤسای خانه داوطلب و تقدیر از حضور پرشور داوطلبان درجلسات ماهانه و کلیه برنامه های اجرایی این معاونت، ضمن اشاره به اساسنامه جمعیت هلال احمر، توضیحات جامع و کاملی را در خصوص شورای عالی، مجمع عمومی و شرایط منتخبین هیأیت مدیره انتخابات ارائه و از داوطلبان جهت شرکت در چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر دعوت به عمل آورد.
مجتبی معصوم پور خاطرنشان کرد:  نهادینه کردن مشارکت داوطلبان فعال، خیرین و افراد نیکوکار و نوع‌دوست و فراهم‌کردن زمینه ی حضور حداکثری و مؤثر آن ها در ارکان تصمیم‌گیری جمعیت هلال‌احمر از اهداف اصلی برگزاری انتحابات مجامع جمعیت هلال احمر است.
وی تصریح کرد: مرحله نخست چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال اجمر در روز پنجشنبه مورخ 23 اردیبهشت 1395 برگزار خواهد شد.
رئیس اداره منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی و جانشین معاونت داوطلبان، سپس در خصوص بحث مددکاری و طرح ها و پروژه های داوطلبی جمعیت هلال احمر از جمله؛ طرح فرشتگان رحمت، طرح همای رحمت و سایر طرح ها و پروژه ها توضیحاتی را ارائه و از داوطلبان خواست با مشارکت در این امور عام المنفعه و خیرخواهانه در کمک رسانی به مددجویان نیازمند و بی بضاعت سهیم باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۹
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی