موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

به همت معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، در أیام نوروز 1395، در طرح «فرشتگان رحمت»، تعداد 2302 سبد غذایی در بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، به همت معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، در ایام نوروز 1395، در طرح «فرشتگان رحمت»، تعداد 2302 سبد غذایی در بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.
طرح «فرشتگان رحمت» از طرح های ابلاغی سازمان داوطلبان است که با هدف تأمین سبد غذایی و پوشاک نیازمندان در أیام نوروز توسط معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم و با همکاری و مساعدت داوطلبان و خیرین انجام می شود.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در خصوص این طرح اظهار داشت: هر ساله همزمان با فرا رسیدن أیام نوروز، در راستای دستتیابی به اهداف خیرخواهانه و بشردوستانه جمعیت هلال احمر و به منظور خدمت رسانی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، طرح فرشتگان رحمت از سوی معاونت امور داوطلبان به اجرا گذاشته می شود.
امیرحسین علیمردانی با اشاره به مشارکت و همکاری خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر برای تأمین نیازمندی های خانواده های کم برخوردار و محروم در استان قم گفت: در اجرای این طرح، تعداد 2302 سبد غذایی به ارزش ریالی 000/100/738/2 ریال در بین تعداد 9673 نفر از مددجویان شهر و روستاهای استان قم توزیع شد.
وی اقلام توزیع شده در بین نیازمندان را ؛ پوشاک، کفش، برنج، گوشت، روغن، مرغ، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، کنسرو، ماهی، میوه، شیرینی، تخم مرغ، انواع حبوبات و بن خرید کالا عنوان کرد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: این أقلام با تأسی از سیره حضرت علی و ائمه معصومین (علیهم السلام) در أیام نوروز در بین مددجویان از جمله؛ زنان بی سرپرست، معلولین، سالمندان، خانواده های زندانیان و سایر افراد نیازمند توزیع شد.
امیرحسین علیمردانی ادامه داد: جمعیت هلال احمر در این امر خداپسندانه حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است و با ساماندهی در جمع آوری کمک های مردمی و بسته بندی و توزیع این اقلام و برپایی چادرهای دریافت کمک های مردمی گامی در راستای ارائه خدمات اجتماعی و دستگیری از نیازمندان بر می دارند.
وی تصریح کرد: در طول سال، طرح های بشر دوستانه ای از قبیل فرشتگان رحمت، همای رحمت و پروژه‌های داوطلبی و حمایتی به مناسبت‌های مختلف توسط خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام می گیرد که خیرین و نیکوکاران نیک اندیش قمی می توانند با شرکت در این امور خداپسندانه، هلال احمر را یاری کنند تا در راستای رفع نیاز مردم نیازمند، قدم های مؤثر و بلندی برداشته شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۹
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی