موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

۱۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

مهلت ثبت نام انتخابات خانه داوطلب قم به اتمام رسید

و کاندیداهای خانه داوطلب و سرگروه های چهار گانه متشکل از 14 نفر خانم ها و 11 نفر از آقایان می باشند .

زمان برگزاری انتخابات مورخ چهارشنبه 5 شهریور 1393 از ساعت 8 صبح تا 20 می باشد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۷
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم


ضمن تقدیر و سپاس از همراهی داوطلبان در اجرای طرح سفره های مهربانی، به اطلاع میرساند هرسال با همت شما و خیرین در آستانه سال تحصیلی جدید طرح ارمغان مهر با هدف تهیه لوازم التحریر جهت کودکان نیازمند به اجرا در می آید، امسال نیز در نظر است بهتر از سال قبل و با مشارکت حداکثری شما عزیزان نوع دوست این امر خداپسندانه را از روز شنبه اجرایی نماییم خواهشمند است ضمن همراهی، اطلاع رسانی فرمایید

خیرین و داوطلبان عزیز میتوانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به معاونت داوطلبان اهدا نمایند.معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم همچون همیشه منتظر حضور پرشور شما خواهد بود.





۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۱
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم


دیدار مدیر عامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان قم با ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شد


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۹
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم


معاون داوطلبان جمعیت  استان قم خبر داد: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم  از بخشها وتک تک واحدهای این معاونت بازدید کرد.

امیر حسین علیمردانی افزود:در ادامه بازدیدهای حجت الاسلام علامه مهری ا زواحدهاو بخشها ی معاونت داوطلبان از کلیه داوطلبان، خیرین و کارکنان این معاونت که در طرح سفره های مهربانی وطرح جمع آوری کمکهای نقدی مردمی به مسلمانان غزه کمک و مساعدت نموده اندتقدیر و تشکر کرد و معاونت داوطلبان را از بخشهای پر خیر و برکت جمعیت هلال احمر دانستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم گفت:  معاونت داوطلبان بخشی است که در آن روحیه ایثار ، از خود گذشتگی و همدلی در آن موج می زند؛در این معاونت افراد مومن و اندیشه های پاک و مصفا بهم گره خورده و از این پیوستگی ؛کارهای بزرگی که در راستای اهداف جمعیت هلال احمر می باشدهمانند برآورده کردن نیازهای مستمندان ،دستگیری و حمایت از مظلومان می باشدانجام می پذیرد.

وی افزود:  معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم یکی از فعال ترین معاونتها در سطح کشور می باشد.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۸
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاون داوطلبان خبر داد:جلسه ماهیانه (مردادماه)با حضور 141 نفرعضو داوطلب خواهر با حضور نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمراستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم،  امیر حسین علیمردانی گفت:در این جلسه از داوطلبان ،خیرین ونیکوکاران که در طرح سفره های آسمانی، طرح جمع آوری کمکهای نقد مردمی به مردم مسلمان غزه وپروژهای داوطلبی اجراء شده ،کمک و مساعدت نمودند ، تقدیر و تشکرشد.

درادامه ایشان افزودند: در آینده طرح هاو برنامه ها ی در پیش رو شامل برگزاری انتخابات خانه داوطلب،پروژه ارمغان مهر،آموزش و تشکیل تیمهای امدادی داوطلبی و  ضرورت فراگیری مباحث اصول کمکهای اولیه است.

در این جلسه  حجت الاسلام علامه مهری مسئول نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم در باره ضرورت فرهنگ داوطلبی ایرادسخنرانی کرد و ابراز داشت:  داوطلبی فرهنگ وسیره مومنان است و در این عنوان ایثار ،از خود گذشتگی،عشق و علاقه نهفته است.

وی افزود: انسان مومن ونوع دوست منتظر درخواست ودعوت دیگران نیست وهر کجا احساس وظیفه کندفعالیت می کند و ادامه داد: داوطلبان سیره و روش رسول خدا وائمه هدی را در رفع آلام بشری،دستگیری نیازمندان،حمایت از زندگی و سلامت انسانها  پیش گرفته اند و داوطلبان خداوند بزرگ را شاکرند که  این توان ،قدرت ،  نعمت،  توفیق الهی نصیب شان شده تادر خدمت مردم باشند.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۴
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاون داوطلبان  جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:با هماهنگی های انجام شده با سازمان انتقال خون در ماه مبارک رمضان بویژه درلیالی پر فیض قدر وشبهای گذشته با حضور 75 نفر از برادران داوطلب و مومن روزه دار از کارخانجات،ادارات،مساجدو نیز 21نفر ازکارکنان جمعیت هلال احمر استان با اهداء خون سالم ، کاری خیر و اقدامی خداپسندانه انجام دادند.

امیر حسین علیمردانی افزود:هدف از این طرح فراهم آوردن خون و فراوردهای  خونی سالم برای بیماران نیازمند،افزایش میزان فعالیت و اجرایی برنامه های خیر خواهانه،کمک به دردمندان و بالابردن حس نوعدوستی و مسئولیت پذیری داوطلبان نسبت به اقشار جامعه وبیماران است..

وی افزود:داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم بصورت مستمرو بر اساس یک برنامه طراحی شده در طی سال و در فواصل زمانی مشخص و معین اقدام به اهداء خون در قالب  طرح حمایت ماندگار می نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۷
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاون داوطلبان استان قم خبر داد:
 مردم نوع دوست استان قم 332 میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک کردند
بنا به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم ، امیر حسین علیمردانی در این خصوص گفت :همزمان با روز جهانی قدس وحضور گسترده مردم روزه دار در راهپیمایی، جمعیت هلال احمر استان قم به  جهت حمایت از مردم مسلمان غزه، بیش از 40صندوق جمع آوری اعانات کمکهای نقدی در مسیرهای راهپیمایی در میدان آستانه واطراف حرم مطهرحضرت معصومه (س)،مسجد بزرگ شهرجدیدپردیسان ، بخشها ،توابع ،روستاها ،ادارات ،کارخانجات ومساجد استان مستقر نمود.
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم افزود:در این طرح 200 نفر از داوطلبان و خیرین این جمعیت در جمع آوری حضور پرشوری داشتند.
وی اظهار داشت: در پی  اعلام سازمان داوطلبان ، جمعیت هلال احمر استان قم نیز از تاریخ1/5/1393 با استقرار اکیپهای سیار وثابت در نقاط مختلف شهر و بخشها ،توابع،روستاها،ادارات،کارخانجات ومساجدنسبت به جمع آوری اقدام نموده  که این طرح تا عید فطر ادامه خواهد داشت.
لازم بذکر است مردم روزه دار استان قم با حضور در راهپیمایی روز قدس  مبلغ 322 میلیون ریال به مردم مظلوم و مسلمان غزه کمک کردند.













 





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۴
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم












۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۷
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاون داوطلبان جمعیت  استان قم گفت:  جمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با امضاء و صدور بیانیه ای ضمن اعلام همدردی خودبا مردم ستمدیده غزه حمایت خود رابا آنان اعلام کرده و ظلم شیطانی اسرائیل و ایادی استکبارجهانی علیه مسلمانان غزه را محکوم کردند.

امیر حسین علیمردانی ادامه داد: در بیانه ای که توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در حمایت از مردم مظلوم غزه صادر کردنند آمده است،ستمی که امروزبر همنوعان ما و مردم بی دفاع و مظلوم غزه توسط رژیم اشغالگر قدس تحمیل شده وخون بیگناهان بسیاری را بر خاطره تاریخ حک کرده،به راستی نمادی ازنقض حقوق بشر است.

وی افزود:در پایان داوطلبان و امضاءکنندگان این بیانیه اعلام کردند: داوطلبان به عنوان اعضایی از جمعیت هلال احمر با این قلب های پر درد همدرد بوده و با نگاه حیدری و دستان پر عطوفت محمدی حمایت خودرا اعلام می دارند.








۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۳
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم
برگزاری مراسم ختم کلام الله مجید توسط خواهران داوطلب جمعیت هلال احمر استان قم به منظور همدردی با مسلمانان دردمند غزه و آرزوی پیروزی تمام مسلمانان در دنیا






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۱
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم