موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

دوازدهمین سال طرح همای رحمت در حال برگزاری است، اهل کرم، سهم شما چه قدر است؟

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، علیمردانی با اشاره به برگزاری طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان به تبیین این طرح پرداخت و اظهار کرد: در رمضانی دیگر و در فراسوی نگاه‌های رنجور دوخته شده به امید، برنامه ملی همای رحمت با اهدای سبد‌های غذایی و برپایی سفره‌های مهربانی برای زدودن غبار محرومیت از زندگی هموطنان نیازمند اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با مشارکت خیرین، داوطلبان و موسسات خیریه برای دوازدهمین سال متوالی طرح همای رحمت را در راستای تامین اقلام و محتوی سبدهای غذایی برای سفره‌های مهربانی(افطار) با هدف ترویج ارزش‌های انسان دوستانه با تاسی از سیره امیرالمومنین(ع)، حفظ کرامت انسانی نیازمندان و رشد ایمانی و معنوی در ایام نزول قرآن و در راستای حمایت از خانواده‌های محروم در فضای مناسب به اجرا در می آورد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: جامعه هدف این طرح را نیازمندان، بیماران صعب الاعلاج، خانواده‌های بی سرپرست، خانواده‌های کمتر برخوردار در حاشیه شهر، سالمندان و خانواده‌های زندانیان تشکیل می‌دهند.

علیمردانی افزود: این معاونت با مشارکت خیرین در طول ماه رمضان اقدام به توزیع افطار به صورت غذای گرم در بین نیازمندان می‌کند، همچنین در نظر است در دهم ماه مبارک رمضان(شام وفات حضرت خدیجه کبری (س)) ضمن برپایی مراسم مرثیه خوانی، سفره مهربانی(افطار) را به همت خیرین جهت نیازمندان برپا کند.

وی با اشاره به اینکه عموم مردم و خیرین می‌توانند در این طرح انسان‌دوستانه مشارکت کنند، ابراز کرد: خیرین خدا جو می‌توانند کمک‌های نقدی خد را به حساب اختصاصی 4978644020 با شناسه 350008052114 نزد بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر قم واریز نمایند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در پایان خاطر نشان کرد: همچنین معاونت داوطلبان و خانه‌های داوطلبی در سطح استان پذیرای کمک‌های نقدی خیرین و عموم مردم نیکو کار بریا صرف در این طرح می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۹
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم


معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم،

اجرای طرح خادمین مهرورزی در شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، علیمردانی ضمن عرض تبریک ولادت باسعادت حضرت مهدی (ع) به تشریح اقدامات معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم پرداخت و اظهار کرد: طرح خادمین مهرورزی در قالب طرح استانی منتظران ظهور در شب نیمه شعبان توسط معاونت داوطلبان استان قم اجرا شد.
وی ادامه داد: در این طرح تعداد 145 نفر از داوطلبان فعال جهت خدمت به زائران حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) و حضرت معصومه(سلام الله علیها) مشارکت فعال داشتند.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در این طرح 2 ایستگاه صلواتی در سطح شهر و در مجاورت مسجد مقدس جمکران برپا شد که در این ایستگاه تعداد بیست هزار لیوان شربت و همچنین غذای گرم بین عاشقان حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه)  توزیع شد.
علیمردانی افزود: ضمنا با برپایی دو ایستگاه، استقبال و تکریم به زائران سالمند و بیمار که توانایی حرکت نداشتند توسط50 دستگاه ویلچر و با حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم این طرح اجرا شد که مورد رضایت زائران و مسئولین قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، جلسه هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان قم با مدیرعامل و معاونین این جمعیت به منظور بررسی برنامه های تدوین شده در نیمه شعبان برگزار شد.

در این جلسه معاونین امداد و نجات، امور جوانان و امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به تشریح فعالیت های انجام شده برای پوشش امدادی، راهنمایی و تکریم خیل عظیم شرکت کنندگان در جشن های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران پرداختند.

 اعضای  هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان قم نیز در این جلسه ضمن تقدیر از برنامه های مثبت و سازنده هلال احمر در مناسبت های مختلف از جمله نوروز، به  پر رنگ ظاهر شدن هلال احمر در برنامه های نیمه شعبان قم اشاره کرده و این عملکرد را به عنوان الگو برای دیگر نهادهای استان عنوان کردند.

دکتر محمد گل فشان نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد مثبت اعضای جمعیت هلال احمر استان قم در ایام نوروز، بر آمادگی تمام نیروها در بخش ها و حوزه های مختلف جهت خدمت رسانی به زائران شهر قم در نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام (ره) تاکید کردند.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۱
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم