موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم: معاونت امور جوانان از برگزاری دوره بهداشت باروری ویژه تیم مداخلات روانی اجتماعی در بلایا قم خبر داد.

مصباحی گفت :دوره آموزشی بهداشت باروری در سوانح به منظور ارتقاء آگاهی اعضا در 27 بهمن ماه 93 با حضور 30 نفر از اعضای تیم مداخلات روانی اجتماعی در بلایا در استان قم برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی به همت مسول آموزش معاونت امور جوانان استان و با هدف کمک به افراد و خانواده‌ها در زمینه بهبود وضعیت بهداشتی، توانمندسازی زنان، افزایش امکان دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی و سلامت مادر و نوزاد، تنظیم خانواده، درمان بیماری‌های منتقل شونده از راه جنسی و آموزش در زمینه سلامت باروری برگزار گردید.

لازم به ذکر است برای تمام افراد شرکت کننده در این دوره گواهینامه صادر خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۴
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:تقدیر از پزشکان داوطلب هلال احمر در روز پزشک
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری مراسم تقدیر از پزشکان داوطلب در روز پزشک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیر حسین علیمردانی با اشاره به اینکه پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران در طول سال در برنامه‌های مختلف به صورت داوطلبی در برنامه‌های جمعیت هلال احمر حضور دارند، اظهار کرد: به مناسبت روز پزشک برنامه تقدیر از خدمات ارزشمند این عزیزان با حضور دکتر گل‌فشان مدیر عامل و حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.
وی ادامه داد: پزشکان، پیرا پزشکان و پرستان در چهار گروه معاونت امور داوطلبان در گروه تخصص قرار می‌گیرند و از تخصص آنها برای ویزیت رایگان در مناطق محروم و ایستگاه‌های سلامتی که در طول سال در مناسبت‌های مختلف در سطح استان برپا می‌شود بهره گیری می شود.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه معاونت داوطلبان حلقه وصل بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان است، خاطرنشان کرد: پزشکان، پیرا پزشکان و پرستارانی که مایلند در این امر خداپسندانه و انسان دوستانه مشارکت کنند می‌توانند جهت همکاری به معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر واقع در خیابان ساحلی مراجعه کنند.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۴۰
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم









۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۰
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: اهدای 14 جهیزیه به نوعروسان نیازمند در دهه کرامت
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از اهدای 14 جهیزیه به نوعروسان نیازمند در دهه کرامت با حفظ کرامت انسانی افراد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیر حسین علیمردانی از اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، تعداد 14 جهیزیه از محل کمک‌های خیرین و مشارکت واحد جهیزیه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم تهیه و به خانواده‌های تحت پوشش اهدا شد.

وی ادامه داد: این جهیزیه‌ها با حفظ کرامت افراد به شکلی که حتی خانواده داماد نیز از این فرایند اطلاعی پیدا نمی کنند تحویل خانواده عروس می‌شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به نحوه انتخاب این خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: افراد یا از طریق معرفی از برخی از سازمان‌ها و یا به صورت خود معرف انتخاب شده و پس از تشکیل پرونده و اخذ استعلام از برخی نهادهایی که در این امر فعالیت می‌کنند و پس از گزارش مددکاری در صورت تایید صلاحیت، جهیزیه به آنان اهدا می شود.

علیمردانی افزود: ارزش هر جهیزیه 20 میلیون ریال، شامل برخی از کالاهای اساسی و وسائل مورد نیاز افراد می باشد.

وی با اشاره به اینکه برخی از این عروسان جزء بیماران تحت پوشش و یا از خانواده‌ بیماران صعب الاعلاج تحت پوشش هلال احمر هستند، بیان کرد: با توجه به نیاز مبرم برخی از خانواده‌ها و جهت تسهیل در این امر خداپسندانه که به عنوان سنت رسول اکرم (ص) مطرح است، خیرین و داوطلبان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی و کالایی خودشان را به امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیایان ساحلی تحویل دهند، همچنین کمک‌های نقدی را نیز می‌توانند به شماره حساب 4978644020 با شناسه 3500080531610 نزد بانک ملت واریز کنند.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در پایان خاطر نشان کرد: در اهدای این جهیزیه‌ها هیچ کمک سازمانی و دولتی وجود ندارد و هر گونه اقدام توسط خیرین و داوطلبان انجام می‌شود و هر چه مشارکت خیرین در این امر بیشتر باشد می‌توانیم در طول سال این کار خدا پسندانه را انجام دهیم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۵
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم