موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

 مدیرعامل  جمعیت هلال احمر استان قم از استقرار 40 پایگاه سیار و ثابت جهت جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم مسلمان غزه خبر داد.
 به گزارش روابط عمومی  جمعیت هلال احمر استان قم؛  دکتر محمد گل فشان با اشاره به جنایات وحشیانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌پناه غزه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم در راستای کمک‌رسانی و حمایت از مردم مظلوم غزه اقدام به تشکیل ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مسلمان غزه کرده است.
وی ادامه داد: این ستاد با برپایی 40 پایگاه در سطح شهر قم به ویژه در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)  و مسجئد مقدس جمکران اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم مومن و روزه‌دار شهر مقدس قم خواهد کرد.
وی گفت: 20 پایگاه در اطراف حرم مطهر و مسیر راهپیمایی و 20 صندوق نیز در ادارات و سطح شهر و شهرهای تابعه استقرار می بابد.
 مدیر عامل  جمعیت هلال احمر استان قم با تاکید بر اینکه این پایگاه‌ها صرفاً برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به مردم غزه فعالیت می‌کنند بیان کرد: این طرح از روز 4 شنبه یکم مردادماه  تا عید سعید فطر در شهر قم و شهر های تابعه و همچنین پایگاه‌های داوطلبی مستقر در ادارات و کارخانجات استان به اجرا درمی‌آید و خیرین می‌توانند کمک‌های ریالی و ارزی خود را برای کمک به مردم غزه اهدا کنند.
وی با اشاره به اینکه 80  نفر داوطلب در طرح جمع آوری کمک ها فعال هستند گفت: جمع اوری از ساعت 9 صبح شروع و تا 11 شب ادامه دارد.
دکتر گل فشان  افزود: شماره حساب‌ ریالی 99999 نزد بانک‌های ملی، رفاه، ملت، مسکن، صادرات، تجارت، دی و سپه و همچنین شماره حساب ارزی یورویی 999999 نزد بانک ملت شعبه هجرت  تهران و800300نزد بانک ملی جهت و شماره حساب ارزی دلاری 702070 نزد بانک ملی برای واریز هدایای مردمی نیز در نظر گرفته شده است.
لازم به ذکر است ،اعضاء جمعیت هلال احمر اعم از جوانان، داوطلبان و امدادگران به همراه پرسنل در راهپیمایی روز قدس حضور فعال خواهند داشت.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۲
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

حمایت

مشارکت

معاونت داوطلبان قم

نظرات  (۱)

۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۴ علی عباس نژاد
سلام 

با قدر دانی از فعالیت های جمعیت حلال احمر لطفا توضیح بدید از چه طریقی کمک های نقدی مردم را به دست مردم مظلوم غزه خواهید رساند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی