موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

دکتر گلفشان در مراسم افتتاح پایگاه مسجد حضرت زنیب با بیان اینکه حادثه همیشه فقط سیل و زلزله نیست بلکه ممکن است شاهد حوادث دیگری نیز در زندگی باشیم گفت:باید کار را در محل زندگی خود طوری مدیریت نماییم تا آثار اینگونه حوادث را به حداقل برسانیم

وی با بیان اینکه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جزء جمعیت 5 کشور برتر دنیا می باشد گفت: یکی از مواردی که ما همیشه باید مد نظر قراردهیم پایبند بودن به شعارها و اصول هفتگانه جمعیت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از وجود 41 پایگاه جمعیت هلال احمر در قم خبرداد و با اشاره به افتتاح پایگاه مسجد حضرت زنیب گفت: باید همه دست به دست هم داده و با حمایت مسئولین و شهروندان شاهد افتتاح پایگاههای مختلف در محله ها باشیم.

وی برگزاری دوره های آموزشی مختلف را در این پایگاهها مد نظر قرار داد و بیان داشت: در این پایگاهها دوره های مختلفی را پیش بینی کرده ایم که مدیریت انها بدست افراد این محله و خود این پایگاه باشد.

حجت الاسلام سید مصطفی علامه مهری  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم نیز در این مراسم  با اشاره به اینکه نیاز است در چنین محله هایی پایگاههای جمعیت هلال احمر ایجاد شود گفت: ارائه خدمات عام المنفعه از جمله اهداف جمعیت است و ارائه اینگونه خدمات با وجود چنین پایگاههایی در محله ها امور را تسهیل می کند.

وی بیان داشت: با برگزاری دوره های مختلف اموزشی و فعالیت های امدادی و تفریحی و ورزشی می توان بسیاری از جوانان را دور هم جمع  و از ظرفیت های انان بهره برد.

وی با بیان اینکه در احادیث و روایات در خصوص کارهای خیر و عام المنفعه سفارش زیادی شد ابراز داشت: در روایات آمده پیشقدم شدن در امور خیر اجر و ثواب  معنوی و اخروی زیادی دارد.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۵
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاونت داوطلبان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی