موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

معاون داطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: در راستای اهداف جمعیت هلال احمر وتسکین آلام بشری و حمایت از خانواده و زندگی 3 دوره کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی با حضور و شرکت بیش از 105 نفر از داوطلبان خواهر برگزار گردید.

امیر حسین علیمردانی گفت:همانگونه که می دانیم مهارتهای زندگی توانایی های هستند که به ما کمک می کند با موقعیت های زندگی بطور صحیح برخورد نمائیم.وقتی این مهارتها را کسب نمائیم می توانیم در ایجاد ارتباط با دیگران سازگار عمل کنیم و بدون توسل به اعمالی که به خودمان یا دیگران صدمه بزند مشکلات را حل نمائیم.

وی افزود: مهارتهای که درطی این کارگاه آموزشی تدریس و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت شامل: مهارتهای خود آگاهی،مهارتهای همدلی،مهارتهای ارتباط موثر،مهارتهای تصمیم گیری و حل مساله و مهارتهای مقابله با استرس و اظطراب بود.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۸
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاونت داوطلبان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی