موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

اعضاء مجمع خیرین جمعیت هلال احمر قم مشخص شدند...

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ب.ظ

طی مراسمی که در جمعیت هلال احمرقم برگزارشد اعضاء مجمع خیرین جمعیت هلال احمر قم مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم ،دکتر گلفشان در این مراسم با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر قم یک نهاد مردمی  است که خدمات عام المنفعه بسیاری را به تمام اقشار جامعه ارائه می کند اظهارداشت: جمعیت هلال احمر خدمات  خود را بیشتر به نیازمندانی ارائه می نماید که  معمولا هیچ نهادی حمایتی را از ایشان ندارد.

وی با اشاره به توزیع جهیزیه در طول سال به افراد نیازمند توسط جمعیت گفت:این جمعیت همچنین  بانک تجهیزات پزشکی امانی را راه اندازی کرده و به صورت رایگان تجهیزات و امکانات پزشکی را در اختیار افرادی که مورد نیازشان است قرار می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم تصریح کرد: جمعیت هلال احمر قم به عنوان واسطه و پلی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان عمل می کند.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل مجمع خیرین جمعیت هلال احمر عنوان کرد: با تشکیل این مجمع امور خیری که به نیازمندان ارائه می شود از یک انسجام خاصی برخوردار خواهد بود.

وی گفت: در طول سال نیازمندان زیادی به جمعیت هلال احمر مراجعه می کنند که با تشکیل این مجمع ، خیرین می توانند در ارائه خدمات خیر خواهانه در این راستا موثر باشد.

گفتنی است، در این مراسم  اساسنامه مجمع خیرین مورد بازخوانی قرار گرفت و افراد نظرات خود را جهت اصلاح ارائه نموده و در پایان آقایان حجت الاسلام سید کاظم میرعظیمی،حجت الاسلام والمسلمین کافی،سید محمود برقعی ، حجت الاسلام والمسلمین قاسمی نیا و رسول خامه یار به عنوان اعضاء اصلی هیئت مدیره و عباس ستاریان و سید فواد برقعی به عنوان اعضاء علی البدل معرفی  و همچنین آقای محمد خدا پرست به عنوان بازرس اصلی و سرکارخانم نادری به عنوان بازرس علی البدل معرفی شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۳۰
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاونت داوطلبان قم

نظرات  (۱)

۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۹:۲۹ نظام الدین اسکندری
 باسلام   ودعای   خیر

انتخابات   هئیت مدیره   رابه تمام اعظا مجمع  تبریک عرض  مینمایم

واز  خداوند  منان  توفیق خدمت را برای   هئیت مدیره   محترم   دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی