موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...


برگزاری کارگاه آموزشی خانوادهای بیماران صعب العلاج (سرطان)توسط داوطلبان قمی
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:
بمناسبت روز جهانی داوطلبان برای اولین بارکارگاه آموزشی خانوادهای بیماران صعب العلاج در جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.
دکتر گل فشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم در این مراسم با بیان اینکه برگزاری اینگونه کارگاههای آموزشی می تواند در راس برنامه های درمانی جمعیت هلال احمر استان قم قرار گیرداظهار داشت، با توجه به گسترش بیماری های صعب العلاج جای خالی اینگونه کارگاهها در سطح جامعه امروز احساس می شود.
دکتر گل فشان با بیان اینکه داشتن امید و روحیه مناسب در افراد مبتلا به این گونه بیماری هایکی از نکاتی است که باید در نظر گرفته شودو انسان باید قدر سلامتی خود را بدانند.
حجت الاسلام علامه مهری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه نیز در این مراسم با بیان اینکه امروزه تحقیقات زیادی از سوی دانشمندان انجام می شود تا نتیجه آن فراگیر شود.
 وی با اشاره به اینکه مشکلات روحی،جسمی،اجتماعی و.....در جوامع وجود داردو تقویت روحی و روانی در مقابله با بیماریها ومشکلات بسیار موثر است و اگراین تقویت بعد معنوی نیز داشته باشد اثرش افزون تر است.
دکتر کریمخانی(فوق تخصص آنکولوژی خون) یکی از پزشکان متخصص داوطلب در این مراسم با بیان اینکه یکی از مهم ترین بیماریهای غیر واگیر که در سالهای آتی گریبان کیر بشریت است،سرطان هاست باید با ارائه آموزشهای مناسب آگاهی های لازم را به افراد داد.
وی همچنین در خصوص انواع سرطان،راههای مقابله با آن،نحوه پیشگیری،علل و عوارض وعلائم مطالبی ارائه نمودنند.






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۱
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاونت داوطلبان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی