موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم،
اعضاء  داوطلب جمعیت هلال احمر با تمسک به اعتقادات دینی ومذهبی، برای کمک به همنوعان از جان مایه می گذارند
 طی مراسمی با حضور امیر آبادی نماینده  مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مدیران وداوطلبان جمعیت از خدمات و زحمات داوطلبان جمعیت هلال اجمر استان قم تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، دکتر گل فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی وتبریک روزجهانی داوطلبان ،اظهار داشت:14آذر ماه به عنوان روز داوطلبین به شمار می رود و ما اعتقاد داریم که همواره باید از زحمات این عزیزان چه در این روز وچه درطول ایام سال تجلیل به عمل آورد.
دکتر گلفشان افزود:یکی از دلایلی که باعث شده که همواره جمعیت هلال احمر کشور در مجامع جهانی مطرح باشد،تلفیق فعالیت های دینی ومعنوی درکنارفعالیت های داوطلبانه است که باعث شده اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر کشور با تمسک به اعتقادات دینی ومذهبی،برای کمک به همنوعان از جان هم مایه بگذارند.
وی گفت:شاید خیلی ازفعالیت های داوطلبین مانند تهیه جهیزیه برای نیازمندان و.. رسانه ای نشود،اما این به معنای این نیست که این فعالیت های انجام نمی شود،بلکه به معنای آنست که این فعالیت ها با قدرتی هرچه بیشتر در بین داوطلبین جمعیت درحال انجام است.
دکتر گلفشان خاطر نشان کرد: باتوجه به شعار امسال که اقتصاد وفرهنگ مورد توجه مسئولان قرار گرفته است،بیشتر کارهای جمعیت به نوعی با مبحث فرهنگ عجین شده بود به طوری که ما امسال 4برنامه فرهنگی درجمعیت هلال احمر استان به اجرا در آوردیم که می توان به برگزاری جشنواره باران غدیر،سوگواره هلال سرخ و..اشاره کرد.
 گفتنی است، درپایان این مراسم که با اجرای تواشیح مذهبی همراه بود،از  27نفراز داوطلبان تجلیل به عمل آمد.
همچنین در حاشیه این  مراسم جشنواره غذایی  با شعار قیمت همت عالی برگزارشد که ماحصل فروش ان به بیماران صعب العلاج اختصاص یافت.












موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۲
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاونت داوطلبان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی