موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

از خدمات و زحمات داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم طی مراسمی با حضورآقای امیر‌آبادی نماینده  مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل جمعیت،حجت السلام علامه مهری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه ومعاون داوطلبان تجلیل به عمل آمد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی و گرامیداشت روز جهانی داوطلبان اظهارنمودنند.14 آذرماه به عنوان روز جهانی داوطلبان به شمار می‌رود و اعتقاد داریم که همواره باید از زحمات این افراد تجلیل به عمل آورد.

محمد گل فشان افزود: یکی از دلایلی که موجب شده است همواره جمعیت هلال‌احمر کشور در مجامع جهانی مطرح باشد، تلفیق فعالیت‌های دینی و معنوی در کنار فعالیت‌های داوطلبانه است که موجب شده اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر با تمسک به اعتقادات دینی و مذهبی برای کمک به هم‌نوعان از جان هم مایه بگذارند.
وی ادامه داد: شاید خیلی از فعالیت‌های داوطلبان مانند تهیه جهیزیه برای نیازمندان رسانه‌ای نشود اما این امر به معنای این نیست که این فعالیت‌ها انجام نمی‌شود بلکه به معنای آن است که این فعالیت‌ها با قدرتی هر چه بیشتر در بین داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به شعار امسال که اقتصاد و فرهنگ مورد توجه مسئولان قرار گرفته است، بیشتر کارهای جمعیت هلال‌احمر به نوعی با مبحث فرهنگ عجین شده ؛ به طوری که امسال چهار برنامه فرهنگی در جمعیت هلال‌احمر استان به اجرا درآوردیم که می‌توان از جمله آنها به برگزاری جشنواره باران غدیر، سوگواره هلال سرخ و ... اشاره کرد.
وی افزود: بالغ بر 40 پایگاه هلال‌احمر در استان داریم و هم‌اکنون در 260 مدرسه راهنمایی و دبیرستان در قم آموزش امدادی انجام دادیم.
در پایان این مراسم که با اجرای تواشیحی مذهبی همراه بود، از 27 نفر از داوطلبان روساورابطین مساجد، ادارات وکارخانجات، فعالان در اهدای خون و ... با حضور امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تجلیل به عمل آمد.


















موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۲
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاونت داوطلبان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی