موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

مرحله کشوری نخستین جشنواره مسابقات قرآنی خانه های داوطلب سراسر کشور "نجوای آسمانی هلال" به میزبانی جمعیت هلال احمر قم  در مجتمع یاوران مهدی جمکران آغاز به کارکرد.

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم ، دکتر گلفشان در مراسم افتتاح این جشنواره  با بیان اینکه داوطلبان بسیاری در جمعیت هلال احمر فعالیت مستمردارند اظهارداشت: در میان انها داوطلبین فعال در حوزه قران و معارف الهی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

وی گفت: بر خود افتخار می کنیم که در قم میزبان این افراد، آن هم در کناربارگاه حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه مسجد جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) دارای جایگاه و قداست خاصی است گفت: به برکت مسجد جمکران و  بارگاه ملکوتی حضرت معصومه( س )  حوزه های علمیه و...، کسانی که در قم تربیت می شوند به مراتب تاثیر گذاری بهتری در جهان دارند.

 وی با بیان اینکه بهترین تیم داوری  در این جشنواره در نظر گرفته شده است بیان داشت: همه تلاشها براین است که تعاملات و همدلی ها ها با برگزاری این گونه برنامه بیش از گذشته باشد.

حجت الاسلام سید مصطفی علامه مهری مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم نیز در این مراسم بر ضرورت توجه به قران و معارف اهل بیت (ع) تاکید و بیان داشت: خداوند زمینه سازی و وسیله  هدایت  افراد جامعه را از طریق قران و ائمه معصومین (ع) قرارداده است.

قران وسیله هدایت است

 وی  بیان داشت: توجه به قران و معارف اهل بیت (ع) عزت و سربلندی را برای جوامع به همراه دارد  و امروزه انچه باعث عزت مسلمین شد ه است توجه به قران و معارف اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه دوری از قران و معارف اهل بیت سبب گمراهی و ضلالت افراد در جوامع می شود ادامه داد:  اینکه امروزه شاهد هستیم که هر گوشه ای از جامعه اسلامی محل جولان کفار و مشرکین شده است، علتش این است که  از قران و معارف اهل بیت بدور هستند.

حجت الاسلام علامه مهری تصریح کرد: این جلسات و همدلی ها برای این است که بازگشت دیگرو انس بیشتری در قران داشته باشیم و زندگی ما همسو با قران و معارف اهل بیت باشد.

علیمردانی معاون امورداوطلبان جمعیت هلال احمر قم نیز دراین مراسم عنوان کرد: از اینکه  خداوند توفیق به ما داد که میزبان شما باشیم بسیار خرسندیم  و امیدواریم  از این برنامه ها و حضور در قم فیض کافی را برده باشید و خاطرات خوبی برای شما مانده باشد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره  برنامه های مختلفی پیش بینی شده، زیارت جمکران، بازدید ازکارگاه در حال ساخت ضریح حرم عسگریین، دیدار با مراجع و بازدید از بیت امام از نمونه  ان است.

در ادامه نیز علی علیزاده کارشناس و مجری این مسابقات نحوه برگزاری این مسابقات را به سمع و نظر حاضرین رساند.

گفتنی است امروز نیز مسابقات در بین خواهران و برادران در رشته های حفظ، قرائت و آزمون تفسیر برگزار شد ضمن اینکه مراسم اختتامیه و جشن بزرگ مهورزی و امید نیز فردا 5 شنبه با سخنرانی مسئولان کشوری و استانی در مجتمع یاوران برگزار میشود.





























موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۷
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاونت داوطلبان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی