موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...


رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر:جنس کار داوطلبان هلال‌احمر فرهنگی و از نوع فرهنگ است
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با تأکید بر اثرگذاری داوطلبان هلال‌احمر در تغییر سبک زندگی افزود: این اثرگذاری در تغییر سبک زندگی افراد با استفاده از مفاهیم برگرفته از قرآن است و جنس کار داوطلبان هلال‌احمر فرهنگی و از نوع فرهنگ می باشد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، فرحنازرافع در مراسم اختتامیه مرحله کشوری نخستین جشنواره مسابقات قرآنی "نجوای آسمانی هلال" و جشن بزرگ مهرورزی وامید در مجتمع فرهنگی و زیارتی یاوران مهدی (ع) با اشاره به هدف تعالی بشر اظهار داشت: داوطلبان هلال‌احمر، مسیری را که رضایت خداوند در آن است و هدف تعالی و رسیدن به کمال را انتخاب کرده‌اند و این داوطلبان علاوه بر فعل خیر و خدمت‌رسانی به آحاد جامعه به مفاهیم قرآنی هم پرداخته‌اند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با تأکید بر اثرگذاری داوطلبان هلال‌احمر در تغییر سبک زندگی افزود: این اثرگذاری در تغییر سبک زندگی افراد با استفاده از مفاهیم برگرفته از قرآن است.

رافع با تأکید بر سیاست‌گذاری مقام معظم رهبری در حوزه سلامت تصریح کرد: امید است دستاورد جشنواره مسابقات قرآنی با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای خدمت به جامعه بوده و درتغییر نگرش افراد مؤثر باشد.

وی به استمرار جشنواره نجوای آسمانی هلال تأکید و گفت: باید قاریان، مفسران و حافظان قرآن به ارائه مدل در حوزه مباحث مختلف من‌جمله تغذیه و تاب‌آوری در سطوح مختلف استانی و کشوری اهتمام ورزند.

رافع با اشاره به فعالیت خانه‌های داوطلب مجازی افزود: ادا کردن حق تلاوت،عمل کردن به قرآن و مفاهیم آن است و این حرکت بایستی مستمر باشد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر  با تأکید بر کار فرهنگی و دغدغه مقام معظم رهبری در این رابطه عنوان کرد: جنس کار داوطلبان هلال‌احمر فرهنگی و از نوع فرهنگ است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۹
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاونت داوطلبان قم

نجوای آسمانی هلال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی