موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم عنوان کرد:

جمعیت هلال احمر استان قم مصداق خیر کثیر برای مردم است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به فرمایشات حضرت زهرا(س) در خدمت به دیگران، گفت: جمعیت هلال احمر و خیل عظیم داوطلبان آن، مصادیق این خدمت رسانی و خیر کثیر برای مردم هستند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، معصومه ظهیری در حاشیه بازدید از اجرای طرح امداد و نجات و طرح ایمنی و سلامت مسافرین اظهار کرد: امسال حلول سال نو با ایام فاطمیه و بهار فاطمی تقارن پیدا کرد و شاید از درس‌های زندگی حضرت زهرا (س) این است که همه وظیفه دارند به همنوعانشان کمک و یاری کرده و در خدمت یکدیگر باشند.
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر و خیل عظیم داوطلبان آن، مصادیق این خدمت رسانی و خیر کثیر برای مردم هستند و در شهری مانند شهر کریمه اهل بیت(س) با خیل عظیم زائر و مسافر نوروزی شاهد هستیم که این جمعیت با همگرایی و همدلی در بحث امداد رسانی و راهنمایی زائرین در حال خدمت‌رسانی است و حضور این نیروها در سطح شهر و در مبادی ورودی، آرامش بخشی را برای زائرین به همراه دارد و احساس خوبی به آنها می‌دهد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان قم علاوه بر امداد رسانی و کمک به مسافران نوروزی در سانحه‌ها و حوادث دیگر در بحث‌های فرهنگی نیز به خوبی در حال فعالیت هست و شاهد هستیم در اکیپ‌های نوروزی برنامه‌های مختلفی همچون غرفه کودکان، محل پاسخگویی به سوالات شرعی و برگزاری نماز جماعت نیز انجام می‌شود که این تنوع و گستردگی فعالیت هم باعث دلگرمی داوطلبان شده و به نوعی همدلی و همراهی با دیگر ارگان‌ها و مسئولین شهر نیز می‌باشد.
ظهیری در پایان خاطرنشان کرد: دعا می‌کنیم خداوند بر توفیقات این جمعیت بیافزاید و در طول سال نیز با این انسجام و همدلی شاهد خدمات بیشتری به زائرین و مسافرین شهر کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) باشیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۶
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاونت داوطلبان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی