موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:

اجرای طرح‌های نیابت، مروجین سلامت، فرشتگان رحمت و داوطلب یار امداد و نجات در ایام نوروز

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، علیمردانی در تشریح فعالیت‌های نوروزی معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: در حوزه معاونت داوطلبان در ایام نوروز چهار طرح ملی نیابت، مروجین سلامت، فرشتگان رحمت و داوطلب یار امداد و نجات در استان قم به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در طرح فرشتگان رحمت که از ابتدای اسفند تا اوائل فروردین ماه اجرا شد، 4656 سبد کالا به ارزش سه میلیارد و 725 میلیون ریال با همت داوطلبین، خیرین و موسسات خیریه‌ای که با معاونت امور داوطلبان هلال احمر مشارکت کردند، بین خانواده‌های بی سرپرست، معلولین، سالمندان و خانواده‌های زندانیان توزیع شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح ملی نیابت در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این طرح که طرح برگزیده بین المللی است داوطلبان در تیم‌هایی با حضور مدیرعامل جمعیت در سرای سالمندان حضور پیدا کرده و به نیابت از فرزندانشان خاطرات خوشی را در ایام نوروز برای آنها ایجاد کردند.

علیمردانی همچنین از اجرای طرح مروجین سلامت در ایام پر خطر پایان سال یاد کرد و گفت: برای کاهش خطرات چهارشنبه سوری، طرح مروجین سلامت با کمک روانشناسان و مشاوران و با حضور 1500 نفر از خانواده‌ها به اجرا رسید. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح داوطلب یار امداد و نجات برنامه دیگر معاونت امور داوطلبان در ایام نوروز بود که در این طرح 9 پزشک و پیراپزشک به صورت داوطلبی به مدت 13 روز در اکیپ‌های امداد نجات به ارائه خدمت پرداختند و در حوادث همیار امدادگران جمعیت هلال احمر بودند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۳
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاونت داوطلبان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی