موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم در جشنی که به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر در سالروز میلاد باسعادت دخت نبی اکرم محمد مصطفی(ص) به دعوت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ترتیب داده شده بود جمع کثیری از داوطلبان شرکت کردند.

در این مراسم که مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سخنران آن بود، سرکار خانم ظهیری ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک این روز به بانوان فرهیخته ، در رابطه با سبک زندگی ایرانی اسلامی و تربیت فرزند به ایراد سخن پرداخت و گفت: زنان ما باید با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) به عنوان مادرانی نمونه به تربیت نسل آینده بپردازند. وی همچنین با توجه به اهمیت کار فرهنگی زنان در اجتماع خاطر نشان کرد کار فرهنگی مانند ساختن ساختمان نیست که شروع حین و پایان آن پدیدار باشد؛ ممکن است شما چه بسا بیشتر از یک یا چند ساختمان از نظر مالی نیروی انسانی و زمان وقت صرف کنید تا بتوانید چند درصد در جامه فرهنگ سازی نمایید.

در ادامه جناب حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم در رابطه با نقش زن و مادر و تاثیر شگرف این بانوان در پیشبرد اهداف مقدس نظام برای مدعوین سخن گفت.

گفتنی است در پایان از بانوان برتر دستگاه های استان توسط استاندار و هیات همراه تقدیر به عمل آمد که از جمعیت هلال احمر سرکار خانم سعیده شریف رازی به عنوان بانوی برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۹
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاونت داوطلبان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی