موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

جمع آوری کمک‌های نقدی برای مردم ستم دیده یمن ...

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ق.ظ

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: جمع آوری کمک‌های نقدی برای مردم ستم دیده یمن

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از جمع آوری کمک‌های ریالی و ارزی مردم شریف قم برای کمک به مردم ستم دیده یمن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، علیمردانی با اشاره به تجاوز رژیم سعودی به کشور یمن و کشته، زخمی و بی‌خانمان شده عده‌ زیادی از مردم مسلمان این کشور در این جنگ نابرابر، اظهار کرد: در پی وقوع جنگ در یمن و به دنبال آن آواره شدن هزاران انسان بی پناه، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای اهداف وبرنامه‌های انسان ‌دوستانه و با بهره‌گیری از همت والا و توان بالقوه اعضاء، داوطلبان و ملت شریف میهن اسلامی‌مان برای حمایت از کودکان، زنان و افراد ستم دیده در این تهاجم وحشیانه، نسبت به برپایی ایستگاه‌های جذب کمک‌های مردمی اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: در این راستا معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم نیز در نظر دارد با همت داوطلبان، جوانان و امدادگران نسبت به برپایی ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی مردم شریف استان قم اقدام کند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌ها از روز چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه، بیان کرد: اوج جمع آوری کمک‌ها در روز جمعه با حضور پرشور نمازگزاران نوع دوست و شریف شهر مقدس قم در پای صندوق‌ها در میدان آستانه خواهد بود.

علیمردانی افزود: در همین راستا شماره حساب‌های 99999 نزد بانک‌های ملت، ملی، صادرات، رفاه کارگران، تجارت، مسکن، دی، سپه و شهر جهت اخذ کمک‌های ریالی مردم شریف و همچنین شماره حساب999999 حساب ارزی (یورو) نزد بانک ملت و شماره 702070 حساب ارزی(دلار) نزد بانک ملی آماده جذب کمک‌ها به صورت غیر حضوری اعلام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم مومن و خداجوی قم می‌توانند جهت پرداخت کمک‌های نقدی در روز جمعه به پایگاه‌های اطراف حرم مطهر و صحن آستانه مراجعه کرده و در روزهای دیگر نیز برای اهدای وجوه نقدی خود به ساختمان‌های اداری جمعیت هلال احمر و همچنین پایگاه‌های جمعیت مستقر در مساجد، ادارات و کارخانه‌ جات مراجعه کرده و هدیه خود را تحویل دهند.









موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۴
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

مشارکت

معاونت داوطلبان قم

نظرات  (۱)

با سلام و عرض خسته نباشید ...!
دوست عزیز ما به تازگی سایت آموزشی فارس لرن را راه اندازی کرده ایم و امیدواریم تا بتوانیم یکی از بهترین سایت های آموزش رایگان فناوری اطلاعات باشیم.
ضمن دعوت شما به سایت از شما خواهشمندیم در صورت امکان سایت ما را لینک نموده و از وبسایت ما حمایت کنید.
امید است با مطالب آموزشی مفیدی که در سایت قرار میدهیم جبران کنیم و اینکه شما نیز در پیوندهای فارس لرن لینک میشوید.
با تشکر فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی