موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

به همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد:  پیاده روی و اجرای برنامه ورزش صبحگاهی در بوستان بنیادی

اعضاء و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم صبح امروز مسیر جمعیت هلال احمر تا بوستان بنیادی را پیاده روی کرده و در آنجا به ورزش صبحگاهی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، همزمان با هفته سلامت و به منظور فرهنگ سازی ورزش همگانی و ورزش صبحگاهی اقدام به برگزاری برنامه پیاده روی از ساختمان جمعیت هلال احمر تا بوستان بنیادی کرد.

اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر پس از طی مسیر و تجمع در بوستان بنیادی به انجام ورزش صبحگاهی پرداختند.

دکتر محمد گل‌فشان در این مراسم با اشاره به اینکه انجام ورزش صبحگاهی امروز به صورت نمادین انجام می‌شود، بیان کرد: امیدوارم این حرکت آغازی برای همه ما باشد که نسبت به ورزش و تحرک و ورزش‌های همگانی توجه جدی کنیم، چرا که بسیاری از ما سلامت لازم را نداریم و لازم است به این مطلب توجه کنیم که باید با انجام ورزش پویایی و سلامت خودمان را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: اکثر قریب به اتفاق بیماری‌ها در اثر عدم تحرک به وجود می‌آید و جدای از آن با توجه به وضعیت روحی روانی کنونی که بشر با آن مواجه است، بهترین چیزی که می‌تواند آلام روحی، روانی و جسمی ما را به نوعی تسکین دهد، ورزش است و باید توجه جدی به این مطلب داشته باشیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: هر کدام از شما به عنوان یک سفیر سعی کنید در منازل و خانواده‌ها ورزش همگانی را فرهنگ سازی کرده و گسترش دهید و اطرافیان خود را از اهمیت ورزش آگاه کنید که این موضوع نوعی امر به معروف است.

در ادامه این برنامه، عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به قرارگرفتن در هفته سلامت، اظهار کرد: از دکتر گل‌فشان و مجموعه هلال احمر استان قم به جهت برگزاری این برنامه ورزشی آموزشی تشکر می‌کنم و جای تقدیر دارد که این جمعیت نه فقط در هفته سلامت، بلکه در طول سال نسبت به سلامت مجموعه خودشان و جامعه توجه زیادی دارند.

وی ادامه داد: اگر همه دستگاه‌ها ورزش صبحگاهی را در دستور کار قرار دهند، سلامت جامعه ما تضمین خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه ورزش همگانی مورد تاکید مقام معظم رهبری واقع شده است، بیان کرد: بسیاری از مراجع معظم تقلید، علما، فضلا و مسئولین کشوری و وزارت ورزش و جوانان از دیرباز بر موضوع ورزش تاکید کرده‌اند و انتظار و توقع هم همین است که فعالان دستگاه‌های دولتی که با عدم تحرک مواجه هستند و خطرات زیادی همچون دیابت آنها را تهدید می‌کند، به سمت ورزش صبحگاهی و همگانی حرکت کنند تا از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها و ناراحتی‌های جسمی و روحی ایمن شوند.

عابدی با بیان اینکه ورزش در طول روز برای تمام اقشار جامعه به ویژه بانوان لازم است، گفت: اگر بانوان ما با ورزش مانوس شوند می‌توانند محیطی امن و آرام را برای خانواده‌ها فراهم کنند که این موضوع از نظر روانی بسیار موثر است.

در ادامه برنامه دکتراکبر حق ویسی از کارشناسان تغذیه به ارائه نکات آموزشی در خصوص نحوه تغذیه و مصرف غذای سالم پرداخت.

در پایان به تعدادی از حاضرین به قید قرعه هدایایی اهداء شد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۴
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاونت داوطلبان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی