موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:فراخوان عضویت برای علاقمندان به فعالیت‌های بشردوستانه هلال احمر

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از برپایی چادرهای جذب علاقمندان به فعالیت‌های بشردوستانه در هفته هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیر حسین علیمردانی ضمن اعلام خبر جذب نیروهای داوطلب برای فعالیت در جمعیت هلال احمر استان قم، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های معاونت امور داوطلبان در هفته هلال احمر، برپایی چادر‌های فراخوان عضویت در دو بخش خواهران و برادران بود.

وی ادامه داد: این چادرها با هدف معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های هلال احمر و همچنین جذب علاقمندان به این حوزه با حضور داوطلبان برادر و خواهر برپا شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: افرادی که در این فراخوان شرکت کرده‌اند، پس از جذب و حضور در کلاس‌های آموزشی همچون دوره‌های پایه‌های داوطلبی، خدمات داوطلبانه، امداد و کمک‌های اولیه، با توجه به توانمندی، ظرفیت و تخصصی که دارند در چهار گروه حمایت،‌ مهارت، مشارکت و هدایت سازماندهی می شوند.

علیمردانی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر هفت هزار و 300 نفر عضو داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم هستند که در فعالیت‌های مختلف در طول سال با جمعیت مشارکت دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۷
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاونت داوطلبان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی