موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...



مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:

اهدای خون توسط یک هزار عضو جمعیت هلال احمر در یک سال گذشته

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از اهدای خون توسط یک هزار نفر از اعضاء و داوطلبان این جمعیت در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر محمد گل‌فشان در نشست هم اندیشی رابطین پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان قم نخستین گروه وارد شده به بم پس از وقوع زلزله بود، اظهار کرد: نخستین محوله خون نیز توسط انتقال خون برای مردم شهر بم ارسال شد و این موضوع برای استان ما افتخار خوبی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اهدای خون علاوه بر ثمراتی که در جامعه دارد بر روی فرد اهدا کننده نیز بسیار اثر مثبت دارد و ما هر داوطلبی را که در طول سال دو بار اهدای خون داشته باشد به عنوان عضو فعال محاسبه می‌کنیم و این ارزشی است که جمعیت هلال احمر برای انتقال خون توسط اعضای خود قائل شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه در یک سال گذشته بالغ بر یک هزار نفر از اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم برای اهدای خون مراجعه کرده‌اند و اهدای خون داشتند.

دکتر گل‌فشان با اشاره به فعالیت پایگاه‌های هلال احمر در بخش‌های استان، ابراز کرد: اگر انتقال خون آمادگی فراهم کردن وسائل ایاب و ذهاب داوطلبان اهدای خون را از شهرها و بخش‌های استان داشته باشد و یا امکان دریافت خون در شهرها و بخش‌های استان را داشته باشد این کار توسط رابطین هلال احمر در مناطق مختلف تبلیغ خواهد شد و این جزء مواردی است که اگر نسبت به آن برنامه ریزی خوبی صورت گیرد می‌توان آثار ارزشمندی به همراه داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۶
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاونت داوطلبان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی