موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...


بیش از 256 میلیون ریال لوازم التحریر و سبد کالا تحویل دانش آموزان نیازمند شد


با اجرای طرح «ارمغان مهر» توسط داوطلبان هلال احمر قم؛
بیش از 256 میلیون ریال لوازم التحریر و سبد کالا تحویل دانش آموزان نیازمند شد
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از اهدای 740 بسته لوازم التحریر و سبد غذایی به دانش آموزان نیازمند و خانواده‌های آنان به ارزش ریالی بیش از 256 میلیون ریال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیر حسین علیمردانی از اجرای طرح «ارمغان مهر» به همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در ایام آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: اجرای این برنامه از 15 شهریور آغاز و تا پایان مهر ماه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تهیه لوازم التحریر و ارائه سبدهای غذایی به دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم استان است که هزینه آن توسط خیرین، داوطلبان و موسسات خیریه تامین می‌شود.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در این طرح 740 بسته لوازم التحریر با ارزش ریالی 110 میلیون و 180 هزار ریال شامل کیف، کفش، دفتر، مداد، خودکار و سایر لوازم التحریر و همچنین سبدهای غذایی به مبلغ 146 میلیون و 300 هزار ریال شامل اقلامی همچون برنج، گوشت، حبوبات و ماکارونی به خانواده دانش آموزان نیازمند اهدا شد.
علیمردانی با اشاره به اینکه در مجموع مبلغ256 میلیون و 480 هزار ریال در طرح ارمغان مهر توسط خیرین و داوطلبان و موسسات خیریه هزینه شده است، ابراز کرد: این طرح در راستای گسترش حس نوع دوستی و کمک به همنوع به منظور تحقق اهداف عالی جمعیت هلال احمر و تامین احترام انسان‌ها به اجرا رسیده است.
وی گفت: هر گونه ارائه خدمات به نیازمندان در این حوزه با حفظ کرامت انسانی و تکریم خانواده‌ها انجام می‌شود.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در پایان با اشاره به اینکه ارائه این خدمات در طول سال در قالب کاروان سلامت با حضور داوطلبان و خیرین استمرار خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این طرح با رویکرد پوشش خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی انجام می‌شود و خیرین می‌توانند ضمن حضور در طرح‌های عام المنفعه حوزه داوطلبان هلال احمر، هدایای نقدی و غیر نقدی خود را نیز برای مشارکت در این طرح به حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر قم واقع در خیابان ساحلی تحویل دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی