موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

معاونت امور داوطلبان با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم برگزار کرد؛
جلسه آموزشی با موضوع خانواده و  سبک زندگی اسلامی ویژه داوطلبان جمعیت هلال احمر قم
معاونت امورداوطلبان با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم جلسه آموزشی با  موضوع خانواده و  سبک زندگی اسلامی برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، معاونت امور داوطلبان با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم جلسه آموزشی با موضوع خانواده و  سبک زندگی اسلامی برگزار کرد .
بر اساس این گزارش، نماینده حوزه دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان قم، در خصوص خانواده و سبک زندگی اسلامی با الگو گیری از ائمه اطهار و اهل بیت (علیهم السلام) به سخنرانی پرداخت و گفت: نهاد مقدس خانواده، رکن بنیادین اجتماع بشری است، تا آن جا که سعادت و شقاوت امت ها، مرهون رشادت و ضلالت خانواده می باشد.
حجت اسلام والمسلمین شفقت پور، اولین شرط داشتن جامعه ای سالم و پویا را سلامت و پایداری خانواده دانست و اظهار داشت: همه ی دستاوردهای علمی و هنری بشر در سایه ی خانواده ای سالم و امن پدید آمده است و بدون خانواده، نه تنها هویت انسانی بشر نابود می شود، بلکه همه ی تلاش های فردی و اجتماعی نیز در حقیقت بی ثمر و نافرجام خواهد ماند.
وی آمرزش گناهان، افزایش طول عمر و نایل شدن به مقام صدّیقان و شهیدان را از فواید و آثار تخلّق به اخلاق اسلامی و خدمت به خانواده برشمرد و افزود: رعایت هر یک از آداب اخلاقی در خانواده، آثار و برکاتی عجیب در پی دارد که هر کدام می‌تواند به راه میانبری در سیر و سلوک الهی و تربیت مهدوی خانواده تبدیل گردد.
نماینده حوزه دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمراستان قم، بهترین الگو در زمینه ی سبک زندگی و خدمت به خانواده را پیامبر اکرم (ص) و أیمه اطهار (علیهم السلام) خواند و ادامه داد: از آن جا که امام زمان (عج) میراث دار اخلاق و مرام نبوی و شبیه‌ترین مردم از نظر اخلاقی به پیامبر اکرم (ص) است، بر این اساس، یکی از بهترین راه‌های ارتباط با آن حضرت و نزدیک شدن وجودی به آن ساحت نورانی، عرصه  ی مراعات اخلاق خانوادگی است.
گفتنی است؛ تعداد 106 نفراز داوطلبان و سرگروه های خانه های داوطلبی در این برنامه شرکت داشتند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی