موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از تدوین "شیوه نامه اجرایی پروژه واحد جهیزیه داوطلبان"  خبر داد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم اظهار داشت: در نهمین سال از فعالیت پروژه داوطلبی جهیزیه، حسب بند 5 ماده 12 آیین نامه مصوب سال 1390، هیئت مدیره واحد جهیزیه امورداوطلبان برآن شد تا در جهت نیل به اهداف والای بشردوستانه اصلاح آیین نامه واحد جهیزیه را  با  عنوان جدید "شیوه نامه اجرایی پروژه واحد جهیزیه داوطلبان" در دست اقدام قرار دهد.
امیرحسین علیمردانی افزود: این شیوه نامه با رعایت اصل حفظ کرامت انسانی نوعروسان نیازمند و با هدف؛ شناسایی و ساماندهی خیرین و بهره گیری از سرمایه های مادی و معنوی آن ها در کمک به نوعروسان نیازمند، ایجاد فرهنگ همدلی و گسترش فرهنگ تعاون و نیکوکاری در بین عموم مردم، توسعه مشارکت عمومی داوطلبان، خیرین و اعضای جمعیت هلال احمر در امور خیر و کاهش معضلات و تهدیدات اجتماعی ناشی از عدم ازدواج جوانان در اقشار نیازمند جامعه تدوین شد.
وی این پروژه ابتکاری را یکی از موفق ترین و پربارترین  پروژه های معاونت  امور داوطلبان هلال احمر استان قم خواند و افزود: در شش ماهه اول سال 1394 تعداد 23 جهیزیه به نوعروسان نیازمند اعطا شده است.
معاون امور داوطلبان جمعیت استان قم با بیان این که عضویت و مشارکت در انجام پروژه جهیزیه کاملاً داوطلبانه و افتخاری می باشد از تمامی داوطلبان و عموم مردم با هر توان مالی، جهت شرکت در این امر خیر دعوت به عمل آورد.

امیرحسین علیمردانی تصریح کرد: این شیوه نامه شامل 8  ماده و 12 تبصره در جلسه عادی سالیانه هیأت اُمنا، به مناسبت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، طرح و به تصویب رسید و به عنوان یک پروژه پیشنهادی و ابتکاری به سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ارسال شد.
گفتنی است؛  چهارمین دوره انتخابات پروژه داوطلبی جهیزیه در 29 مهرماه برگزار خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی