موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...


در درمانگاه حرمی جمعیت هلال احمر استان قم انجام شد
بازدید دکتر محمد گل فشان از طرح پایش سلامت داوطلبان
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از بازدید دکتر محمد گل فشان، از طرح پایش سلامت داوطلبان در درمانگاه حرمی خبر داد.
در این بازدید که با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، جمعی از معاونین این جمعیت و یکی از خیرین استان قم انجام شد؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، از برگزاری برنامه پایش سلامت داوطلبان که به میزبانی معاونت امور داوطلبان  و با همکاری معاونت بهداشت و درمان انجام شد تقدیر و تشکر کرد.
محمد گل فشان، اجرای این برنامه ها را در راستای اهداف جمعیت هلال احمر و حمایت از زندگی و تأمین سلامت انسان ها خواند و ایراد داشت: اجرای این برنامه ها می تواند نقش مؤثری در پیشگیری از بیماری ها در خانواده های داوطلبان داشته باشد.
وی تصریح کرد؛ با توجه به این که؛ اکثریت مخاطبان معاونت امورداوطلبان، اقشار بالای 29 سال می باشند لذا ارائه ی این خدمات بجا و متناسب با این سنین بوده و برخی از هزینه های درمانی را برای آنان کاهش می دهد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های عام المنفعه و خیرخواهانه داوطلبان، ارائه ی این گونه خدمات به داوطلبان را باعث افتخار هلال احمر خواند و اظهار داشت: این برنامه ها می تواند نقش مهمی در توان افزایی داوطلبان و ترغیب آنان جهت ادامه همکاری در ارائه ی خدمات عام المنفعه و خیرخواهانه داشته باشد.
گفتنی است؛ این طرح تا پایان روز چهارشنبه مورخ 30/7/94  ادامه خواهد داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۵
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی