موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار کرد
تجلیل از بازنشستگان جمعیت هلال احمر استان قم با حضور مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه
معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در جلسه ای از بازنشستگان این جمعیت، با حضور مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به مناسبت سالروز خانواده و تکریم از بازنشستگان، در جلسه ای از بازنشستگان این جمعیت، با حضور مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تجلیل کرد.
در ابتدای جلسه؛ معاون امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، امیرحسین علیمردانی، ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور بازنشستگان، به فعالیت های نوع دوستانه ی بازنشستگان اشاره و استمرار فعالیت آنان در امور خیرخواهانه و عام المنفعه را باعث شادابی روح و روان آنان دانست.
سپس، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم، ضمن تبریک روز تجلیل خانواده و تکریم بازنشستگان، با اشاره به آیات الهی گفت: در فرهنگ اسلامی مؤمن هیچ گاه ایستایی ندارد و بازنشسته نمی شود بلکه تاکتیک خدمت و فعالیت عوض می شود.
حجت الإسلام و المسلمین علّامه تصریح کرد: خدمت رسانی، تلاش برای پیشرفت کشور و فعالیت های اجتماعی همیشه به طور مستمر هست و پس از بازنشستگی نیز با تکیه بر 30 سال تجربه، بهتر از قبل می توان ارائه ی خدمت کرد.
وی با تأکید بر انتقال تجربیات بازنشستگان به کارکنان جمعیت و مجموعه ی هلال احمر خاطر نشان کرد: تجربیات همکاران پیشکسوت می تواند در سایت جمعیت هلال احمر استان درج و مورد استفاده این مجموعه قرار گیرد.
در ادامه ی جلسه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر گل فشان؛ با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام، شهید حسین همدانی و شهدای منا، برای بازنشستگان آرزوی موفقیت کرد و  ارتباط مستمر آنان با مجموعه ی هلال احمر را باعث دلگرمی این مجموعه دانست.

گفتنی است در پایان جلسه؛ آیین عضویت افتخاری بازنشستگان با ملبس شدن آنان به کاور داوطلبان اجرا و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از آنان تجلیل شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۵
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی