موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...



امور زنان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد
شرکت جمعی از پرسنل و داوطلبان خواهر جمعیت هلال احمر در همایش ورزش صبحگاهی
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، مسئول امور بانوان و مشاور مدیرعامل در امور زنان جمعیت هلال احمر استان قم، از شرکت جمعی از پرسنل و داوطلبان خواهر این جمعیت در همایش ورزش صبحگاهی که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان و هیأت ورزش های همگانی و به دعوت از امور زنان استانداری برگزار شده بود خبر داد.
سعیده شریف رازی گفت: در این همایش که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شده بود تعدادی از پرسنل و داوطلبان خواهر با پوشش هلال احمری در ورزش صبحگاهی شرکت کردند.
وی حضور بانوان در فعالیت های اجتماعی و ورزشی را مهم، اساسی و تأثیرگذار برشمرد و افزود: با توجه به ضرورت حضور بانوان در فعالیت های امدادی و عام المنفعه، آمادگی جسمانی بانوان از پیش نیازهای ضروری جهت ارائه خدمت در این عرصه می باشد.
مسئول امور بانوان و مشاور مدیرعامل در امور زنان جمعیت هلال احمر استان قم، با تشکر از بانوان جمعیت هلال احمر، مشارکت بانوان این جمعیت در فعالیت های اجتماعی استان را پررنگ و پرشور خواند.
گفتنی است: مسئول امور زنان استانداری، معصومه ظهیری، از امور بانوان جمعیت هلال احمر به جهت حضور پررنگ در ویژه برنامه های این مجموعه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۵
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی