موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:
چهارمین دوره انتخابات پروژه تجهیزات پزشکی در 29 مهرماه برگزار می شود
معاون امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری چهارمین دوره انتخابات پروژه داوطلبی تجهیزات پزشکی در 29 مهرماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، معاون امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری چهارمین دوره انتخابات پروژه داوطلبی تجهیزات پزشکی در 29 مهرماه خبر داد.
امیرحسین علیمردانی گفت: پروژه تجهیزات پزشکی از پروژه های داوطلبی است که تمامی فعالیت های آن طبق اساسنامه مصوب این پروژه  توسط داوطلبان جمعیت استان قم به صورت داوطلبی انجام می شود.
وی تجهیزات امانی این پروژه را شامل؛ تخت بیمارستانی، ویلچر، واکر، عصا، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، ساکشن و دستگاه بخور سرد عنوان کرد و افزود: این تجهیزات به مدت یک ماه به صورت امانی به بیمارن نیازمند و بصورت رایگان امانت داده می شود.
معاون امورداوطلبان از عموم مردم جهت اهدای این تجهیزات دعوت به عمل آورد و تصریح کرد: بیمارانی که پس از بهبودی به تجهیزات پزشکی خود نیاز نداشته باشند می توانند تجهیزات بلا استفاده خود را به واحد تجهیزات پزشکی معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم اهدا نمایند.
امیرحسین علیمردانی گفت؛ فراخوان، تبلیغات و ثبت نام از داوطلبان جهت کاندیداتوری این پروژه، از تاریخ 7/7/94 شروع شده و تا تاریخ 16/7/94 ادامه داشت.
گفتنی است؛ پروژه تجهیزات پزشکی از پروژه های ابتکاری معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم می باشد که درطی 9 سال گذشته خدمات رایگان امانت تجهیزات پزشکی به بیماران نیازمند توسط خواهران داوطلب در آن انجام شده و این خدمات داوطلبانه همچنان ادامه دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۵
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی