موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

 

در معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم انجام شد
برگزاری جلسه هم اندیشی رؤسا و سرگروه های خانه های داوطلبی قم
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، جلسه هم اندیشی رؤسا و سرگروه های خانه های داوطلبی استان قم در معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمراین استان برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در این جلسه که با حضور معاون امور داوطلبان، رؤسای ادارات، پرسنل و رؤسای و سرگروه های خانه های داوطلبی جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد اعضای جلسه ضمن بررسی موضوعات و برنامه های مهم کاری؛ انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای خود را مطرح و در این خصوص به تبادل نظر پرداختند.
معاون امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم ضمن تشکر از حاضرین در جلسه گفت: در فرصت کمی که تا انتخابات رؤسا و سرگروه های خانه های داوطلبی باقی مانده است شایسته است که این عزیزان با فعالیت های گسترده، کارنامه عملیاتی درخور شأن از خودشان بر جای بگذارند.
امیرحسین علیمردانی با تأکید بر داشتن تیم کاری در خانه های داوطلبی اظهار داشت: اهداف و برنامه های داوطلبی زمانی محقق خواهد شد که ما با برنامه ریزی دقیق و ارتباط و تعامل مناسب با داوطلبان بتوانیم کارگروهی را در قالب تیم های کاری انجام  دهیم و مدیریت کنیم.
وی بر ارتباط رؤسا و سرگروه های خانه های داوطلبی با سایت سازمان داوطلبان، جمعیت هلال احمر استان و وبلاگ موج مهر تأکید کرد و ادامه داد: خبر برگزاری ویژه یرنامه های معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان در سایت سازمان داوطلبان، جمعیت هلال احمر استان قم و وبلاگ موج مهر، به روز درج می شود لذا  انتظار می رود رؤسا و سرگروه های خانه های داوطلبی و داوطلبان فعال با این سایت ها در ارتباط باشند.
معاون امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به انتخابات پروژه جهیزیه، از کاندیداهای داوطلب در این انتخابات تشکر و به برگزیدگان این انتخابات برای خدمت هرچه بیشتر در عرصه ی خدمات عام المنفعه و خیرخواهانه تبریک گفت.
امیرحسین علیمردانی از برگزاری انتخابات "پروژه تجهیزات پزشکی" بعد از ماه صفر خبر داد و عنوان کرد: انتخابات پروژه تجهیزات پزشکی بعد از ماه صفر برگزار خواهد شد که می بایست با آسیب شناسی انتخابات "پروژه جهیزیه"  این انتخابات بهتر از قبل برگزار گردد.
وی با اشاره به 14 آذر، روز جهانی داوطلبان تصریح کرد: 14 آذر روز جهانی داوطلبان است که با تکیه بر ظرفیت داوطلبان برنامه های گسترده ای خواهیم داشت و انتظار می رود رؤسا و سرگروه های خانه های داوطلبی در جلسه ای که در این خصوص برگزار خواهد شد راهکارها  و برنامه های پیشنهادی مناسبی داشته باشند.
معاون امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم اظهار داشت: کار گروهی داوطلبی به مثابه کشتی است که توسط داوطلبان هدایت می شود و با تعهد و هدایت آن ها به مقصد خواهد رسید لذا عدم تعهد، حضور و فعالیت داوطلبان باعث عدم تحرک و واژگون شدن این کشتی خواهد شد.
امیرحسین علیمردانی ادامه داد: در طول  6  ماه گذشته بیش از 1000 نفر جذب عضو داشته ایم که این تعداد جذب، نشان از فعالیت خوب داوطلبان و انکاس فعالیت های آنان در جهت ایجاد انگیزه و جذب بیشتر برای خدمت به اقشار نیازمند است.
گفتنی است: جلسه هم اندیشی رؤسا و سرگروه های خانه های داوطلبی استان قم به طور متوسط در هر ماه یک بار برگزار می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی