موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

به همت امور بانوان جمعیت هلال احمر استان قم و با دعوت امور زنان استانداری انجام شد. 
بازدید پرسنل و داوطلبان خواهر استان قم از نمایشگاه عفاف و حجاب
به همت امور بانوان جمعیت هلال احمر استان قم و با دعوت امور زنان استانداری، پرسنل و داوطلبان خواهر از نمایشگاه عفاف و حجاب بازدید کردند. 



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، به همت امور بانوان این جمعیت و با دعوت امور زنان استانداری، پرسنل و داوطلبان خواهر از نمایشگاه عفاف و حجاب بازدید کردند. 
مسئول امور بانوان جمعیت هلال احمر استان قم در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از ضروریات فرهنگی بانوان دانست و عنوان کرد: حجاب و عفاف یک باور اعتقادی و بینش و معرفت اسلامی است و ما باید زنان را به آن درجه از معرفت اسلامی برسانیم که حجاب را وظیفه شرعی خود بدانند.
سعیده شریف رازی ضمن تشکر از اداره ارشاد در جهت برپایی این نمایشگاه گفت: عفاف و حجاب نخستین مسئله ای است که به عنوان نماد فرد مسلمان در جهان مطرح است و یک خواسته الهی برای پاک زیستن است و نمی توان با آن به صورت سلیقه ای برخورد کرد.
وی به تهاجم فرهنگی غرب اشاره کرد و گفت: در حال حاضر جامعه ما در معرض خطرهای مختلف از جمله استفاده نامناسب ماهواره، فیلم های مستهجن غربی و اینترنت قرار گرفته که آسیب شناسی این مسأله و آموزش و بیان معارف دینی در این خصوص، واکسینه ای است برای جریانی که می خواهند جامعه را به سمت بی عفتی و بی حیایی سوق دهند.
مسئول امور بانوان جمعیت هلال احمر استان قم، تأثیرگذاری رسانه های تصویری را در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مهم ارزیابی و تصریح کرد: با استفاده از شیوه های مختلف باید با تهاجم غرب مقابله کرد که در این میان رسانه ی ملی بهترین کارایی را در ایفای این نقش بر عهده دارد و یکی از شیوه های دیگر نیز می تواند برپایی نمایشگاه هایی در این خصوص باشد.
سعیده شریف رازی اظهار امیدواری کرد: برپایی چنین نمایشگاه هایی همواره در دستور کار مسئولین فرهنگی-اجتماعی استان قرار گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی