موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

به همت معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم انجام شد

برگزاری اتاق فکر با موضوع بررسی اجرای پروژه داوطلبی اطعام در دانشگاه‌ها

به همت معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، اتاق فکر با موضوع بررسی پروژه داوطلبی اطعام برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، جلسه اتاق فکر حوزه معاونت امورداوطلبان با حضور؛ معاون امور داوطلبان، کارکنان، رؤسای ادارات و تعدادی از داوطلبان فعال جمعیت هلال احمر استان و حجت الإسلام والمسلمین آخوندزاده معاون دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان قم برگزار شد.
در این جلسه؛ امیر حسین علیمردانی به تبیین ضرورت برگزاری جلسات اتاق فکر پرداخت و ادامه داد: پروژه اطعام در دانشگاه ها اثر خوبی داشته و بازخورد مناسبی نیز داشته است و امیدواریم بتوانیم در سایر حوزه ها و مراکز آموزشی نیز این پروژه را فعال کنیم.
سپس حجت الإسلام والمسلمین آخوندزاده ضمن تقدیر از معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به منظور ترویج و گسترش امور خیریه در جامعه، به ویژه در فضای دانشگاه‌ها، به ارائه راهکار جهت اجرای هرچه بهتر پروژه اطعام پرداخت.
در ادامه این نشست اعضا به بیان نقطه نظرات و ارائه ی پیشنهادات در خصوص پروژه اطعام پرداختند.
نصب بنر پروژه اطعام در سلف سرویس دانشگاه‌های، تشریح پروژه اطعام و اهداف آن برای مسئولین دانشگاه‌ها به منظور افزایش سطح تعامل، هماهنگی و همکاری آنها، آشنا کردن دانشجویان با نحوه برگزاری و اهداف این پروژه و پخش کلیپ پروژه اطعام در سلف سرویس‌ها، برگزاری جلسات برای دانشجویان جدیدالورود و نصب بنر آموزشی حاوی احدایث مربوط در مسیر دانشجویان در دانشگاه، تبیین این طرح برای ائمه جماعات دانشگاه ها به عنوان مبلغین پروژه اطعام جهت ترغیب دانشجویان در هنگام نماز جماعت، استفاده از ظرفیت کانون‌ها دانشجویی جمعیت هلال احمر با هماهنگی معاونت امور جوانان برای اجرای طرح و تصویب پروژه اطعام در جلسه شورای فرهنگی هر دانشگاه از جمله مباحث مطرح شده در این اتاق فکر بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی