موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

امام جمعه قم گفت: امروز که هلال احمر در سایه انقلاب اسلامی دری برای خدمت رسانی به همنوعان به روی داوطلبان باز کرده است باید این فرصت را قدر دانست و تا توفیق انجام کار خیر وجود دارد از آن استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در آیین تجلیل از داوطلبان و خیرین برتر جمعیت هلال احمر استان قم که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: ما در رابطه با فرهنگ اسلام باید شناخت بیشتری پیدا کنیم.
وی با اشاره به اینکه اسلام دارای ابعادی زیادی همچون بعد عبادی، بعد سیاسی و بعد اخلاقی است، بیان کرد: یکی از ساحت های اسلام بعد اجتماعی است و در این زمینه روایات زیادی از ائمه اطهار(ع) وجود دارد و در تاریخ پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) کمک به هم نوع یکی از شاخصه های اصلی زندگی این بزرگواران است.
مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه در قرآن کریم آمده است که انجام کار خیر مانند ساخت بیمارستان، شرکت در امور خیریه و انفاق از نظر خداوند متعال دور نمی ماند ابراز کرد: ما باید برای آخرت خود در این دنیا توشه برداریم و آخرت ما نتیجه کاری است که در طول عمرمان انجام می دهیم و قرآن کریم تاکید می کند که شما ثمره کار خود را در آخرت برداشت خواهید کرد.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه حرکت در هلال با قصد قربت عبادت محسوب می شود، گفت: اگر امروز تصمیم گرفتید قسمتی از اموال خود را صرف کار خیری کنید، این تصمیم را به فردا نگذارید و در انجام کار از یک دیگر سبقت بگیرید، چرا که ممکن است روزی توفیق انجام کار خیر از شما گرفته شود.
وی ادامه داد: امروز که هلال احمر در سایه انقلاب اسلامی دری برای خدمت رسانی به همنوعان به روی داوطلبان باز کرده است باید این فرصت را قدر دانست و تا توفیق انجام کار خیر وجود دارد از آن استفاده کرد.
امام جمعه قم افزود: در شرایط سخت و دشوار مانند فاجعه منا امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با تلاش و کوشش مثال زدنی به کمک رسانی مبادرت کرده و صحنه های زیادی از مشارکت در شادی و غم همنوعان را رقم می زنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۸
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی