موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر علی لاریجانی در آیین تجلیل از داوطلبان و خیرین برتر جمعیت هلال احمر استان قم که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته ملت ایران از یک گردنه در مسئله هسته ای با مصوبه شورای حکام عبور کرد. این یک پیروزی بزرگ و دیپلماتیک برای ملت ایران بود که بیش از 10 سال مشکلاتی را برای ملت ایران ایجاد کرده بود.
وی ادامه داد: کاری که در چند سال اخیر به جدیت دنبال شد در مسئله هسته ای منجر به این شد که پرونده PMD بسته و قطعنامه های شورای امنیت علیه ایران لغو شد که دستاورد مهمی بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از 10 سال گزارش های دروغ درباره فعالیت های هسته ای ایران مطرح شد، بیان کرد: مسائلی در خصوص تولید سلاح هسته ای مطرح شد و به دنبال آن تحریم های سنگین علیه ایران وضع کردند، ولی شب گذشته این پرونده بسته شد و پذیرفتند ایران سلاح هسته ای ندارد و در این سال ها هم نشانه ای از انحراف ایران در زمینه غنی سازی پیدا نکردند و این نتیجه بازرسی ها و بررسی های انان بود.
دکتر لاریجانی با اشاره به اینکه این پیروزی از جهتی نشان می دهد که این سرو صدا و دعا و قطعنامه در آژانس و شورای امنیت بی اساس بود، تصریح کرد: باید پرسید تحریم های سنگینی که علیه ایران وضع کردید به چه علت بوده است.
وی با اشاره به اینکه وجه دیگر این موضوع این بود که مسیر دیپلماتیک طی شده مسیر روشنی بود و وضعیت را روشن کرد، اظهار کرد: می توان گفت جمهوری اسلامی در کلان، یک تصمیم سنجیده ای را دنبال کرد که در مسیر دیپلماتیک عیار کشورها هم روشن شد و در طول دو سال و اندی مذاکره این نتیجه حاصل شد که قطعنامه ها و تحریم هایی که به واسطه پرونده هسته علیه ایران وضع شده بود برداشته شد.
رئیس مجلس شورای ادامه داد: از مسیر دیپلماتیک ایران توانست دانش هسته ای را در کشور تثبیت کند و تحقیقات هسته ای در دامنه های مورد نیاز کشور ادامه پیدا می کند و آب سنگین اراک نیز با تغییراتی ادامه پیدا می کند و این یک پیروزی و دستاورد دیپلماتیک برای ملت ایران است و ملت شاهد دستاوردی بزرگ از ایستادگی خود هستند و ان شاالله در مسیر اجرا نیز این کار به خوبی انجام شود.
دکتر لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هلال احمر سازمانی پر تحرک در تمام کشورها خصوصا کشور ما است، بیان کرد: در کشورما حوادث زیادی رخ می دهد. یک پای کار در زلزله و حوادث سنگین هلال احمر بود که این سرمایه بزرگی برای کشور است.
وی ادامه داد:استفاده از خدمات داوطلبانه باعث چابکی بدنه این جمعیت شده و هلال احمر از بدنه شاداب و پر تحرک مردمی برخوردار است و این سرمایه بزرگی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات مختلف داوطلبان استان قم در بخش های مختلف، ابراز کرد: ارتباطات عاطفی که این نهاد مردمی ایجاد می کند قابل توجه است. به طور طبیعی در هر جامعه سردی ها و گلایه هایی پیش میاید و هر چه پیوندهای عاطفی ساری و جاری باشد جامعه پویا تر است.
لاریجانی در پایان خاطرنشان کرد: خدمات هلال احمر اجر اخروی دارد و این حضور مردمی مبارک است و امیدواریم منشا خیر و برکت برای کشور باشد. قدر زحمات شما در بخش های مختلف کشور دانسته می شود و هر سال در تنظیم بودجه نمایندگان برای کمک به هلال احمر فعال هستند تا زمینه برای فعالیت بیشتر این نهاد فراهم شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۸
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی