موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...


به همت معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، دوره آموزشی طب سنتی و گیاهان دارویی داوطلبان جمعیت استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، به همت معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، دوره آموزشی طب سنتی و گیاهان دارویی داوطلبان جمعیت استان قم برگزار شد.
در این دوره آموزشی که با حضور تعداد 165 نفر از داوطلبان، رؤسا و سرگروه های خانه های داوطلبی برگزار شد، پس از تلاوت قرآن  کریم و زیارت عاشورا، ابتدا حجت السلام والمسلمین حق بین رئیس گروه داوطلبی هدایت، ضمن تشکر از حضور پرشور داوطلبان در این برنامه و سایر طرح ها و پروژه های داوطلبی، به ایراد سخنرانی و تفسیر سوره والعصر و مصادیق عمل صالح پرداخت.
سپس سید فواد برقعی، رئیس خانه داوطلب و کارشناس آموزش گیاهان دارویی، در خصوص گیاهان دارویی و خواص  برخی از آ ن ها آموزش های خوب و مفیدی را ارائه داد.
رئیس خانه داوطلب معاونت امور داوطلبان جمعیت استان قم، با اشاره به فعالیت های خانه داوطلب و گروه های چهارگانه داوطلبان و پروژه های داوطلبی درحال اجرا،  از داوطلبان پایگاه داوطلبی اصناف که بیشترین حضور را درجلسات ماهانه آبان ماه و دی ماه داشتند تشکر کرد.
سید فواد برقعی، با اشاره به زلزله 4 ریشتری جعفریه قم، بر ضرورت آمادگی داوطلبان درزمان حوادث تأکید و از حضور داوطلبانی که جهت امدادرسانی در این حادثه فعالیت داشتند تقدیر و تشکر کرد.
وی ضمن  تشکر از سرگروه های خانه های داوطلب به جهت حضور پرشور داوطلبان در فعالیت ها و برنامه های عام المنفعه و خیرخواهانه، بر حضور پرشور داوطلبان در انتخابات هیأت مدیره جمعیت هلال احمر استان که در اردیبهشت سال 1395 برگزار خواهد شد تأکید کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی