موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

آغاز به کار گرهمایی کشوری توانمندسازی روسای خانه‌های داوطلبی در قم

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از آغاز به کار گردهمایی سه روزه توانمندسازی روسای خانه‌های داوطلبی با حضور 500 نفر از روسا و فعالان خانه‌های داوطلبی سراسر کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیر حسین علیمردانی از آغاز به کار گردهمایی کشوری توانمندسازی روسای خانه‌های داوطلبی در مجمع یاوران مهدی خبر داد و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم میزبان گردهمایی کشوری دوره توانمندسازی روسای خانه‌های داوطلبی سراسر کشور است و بیش از 500 نفر از روسا و فعالان خانه‌های داوطلبی در این برنامه شرکت دارند.
وی با اشاره به اینکه این برنامه از برنامه‌های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر است که به میزبانی استان قم برگزار می شود، بیان کرد: جذب، تقویت و گسترش داوطلبان یکی از عوامل موفقیت جمعیت هلال احمر در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله است و این کارگاه در راستای توانمند سازی روسای خانه‌های داوطلبی برگزار می‌شود.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه مباحثی همچون بازاریابی اجتماعی، مدیریت گروه و تیم‌داری در این دوره سه روزه برای شرکت‌کنندگان تبیین خواهدشد، گفت: این آموزش‌ها با هدف اثربخشی فعالیت‌های داوطلبان به صورت کارگاهی انجام می شود تا افزایش کیفی و کمی فعالیت‌های داوطلبانه را در سطح کشور شاهد باشیم.
علیمردانی گفت: با توجه به اینکه شرکت‌کنندگان از سراسر کشور به این برنامه دعوت شده‌اند، دوره آشنایی با زندگی سبک زندگی مهدوی نیز برای آنان برنامه‌ریزی شده است که با شرکت در آن با مباحث مهدویت آشنایی بیشتری پیدا کنند.
وی ادامه داد: کارگاه بازآموزی امداد و کمکهای اولیه نیز جزء برنامه‌های تدارک دیده شده در این سه روز است که با هدف ارائه آموزش ها در حوزه امداد و نجات به داوطلبان و آمادگی هر چه بهتر آنان در سوانح طبیعی برگزار خواهد شد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه دیدار با حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی و بازدید از نمایشگاه مهدویت از دیگر برنامه‌های این گردهمایی است، خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این دوره توانمند سازی با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان داوطلبان، استاندار قم و جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی