موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

در اتاق فکر معاونت امور داوطلبان استان قم بررسی شد

بررسی راه‌کارهای ارتقای فعالیت‌های بشردوستانه داوطلبانه در راستای اهداف جمعیت هلال احمر

جلسه اتاق فکر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با موضوع «ارتقای فعالیت های داوطلبی در راستای اهداف سازمانی» برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیر حسین علیمردانی در جلسه اتاق فکر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم که با موضوع «ارتقای فعالیت‌های داوطلبی در راستای اهداف سازمانی» و با حضور جمعی از پرسنل و داوطلبان این جمعیت برگزار شد ، اظهار کرد: اگر ارتباط چهره به چهره با داوطلبان داشته باشیم با تکیه بر خرد جمعی مشکلات برطرف و اهداف سازمانی محقق خواهد شد .
وی با تأکید بر همدلی و همزبانی کارکنان و داوطلبان در برنامه‌های عام المنفعه و خیرخواهانه افزود: در حوزه داوطلبی و پرسنلی، افراد بیرون از سازمان نیز فعالیت‌ها، برنامه‌ها و برآیند این سازمان را رصد می‌کنند که این امر وظیفه ما را در کیفیت بخشی و گسترش فعالیت‌های عام المنفعه، خیرخواهانه و بشردوستانه سنگین‌تر خواهد کرد .
معاون امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم نداشتن علم و شناخت نسبت به مأموریت‌های سازمانی و همچنین محدودیت‌های سازمانی را دو مورد مهم و تأثیرگذار در تحقق اهداف سازمانی دانست و تأکید کرد: در صورتی که داوطلب نسبت به مأموریت‌های سازمانی و محدودیت‌های آن علم و شناخت کافی نداشته باشد ممکن است انتظاراتی شکل گیرد که محقق نشدن این انتظارات باعث کاهش انگیزه در داوطلب و سستی و رکود در سازمان شود .
علیمردانی ادامه داد: تعریف فرایندهای سازمانی و معرفی آن به داوطلب می‌تواند نقش مهمی در ایجاد انگیزه افراد داشته و فعالیت‌ها را بر اساس ساختار و دستورالعمل‌های سازمانی و همچنین راه‌های تحقق اهداف سازمانی جهت‌دهی دهد.
وی با اشاره به این که برای تحقق اهداف سازمانی می‌بایست فرصت‌ها و تهدیدهای آن سازمان را شناسایی کرد، گفت: از کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر انتظار می‌رود فرصت‌ها و تهدیدهای سازمان داوطلبان را به عنوان یک سازمان عام المنفعه و بشر دوستانه رصد کنند.
معاون امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه اخلاص داوطلبان و خیرین، اعتماد به امنیت مجموعه و عام بودن کار داوطلبانه جزء فرصت‌های مناسب سازمانی است، خاطرنشان کرد: قطعاً با برنامه‌ریزی، همت و تلاش بیشتر و همراهی و همیاری داوطلبان، نقاط تهدید سازمان داوطلبان به نقاط قوت آن تبدیل و خروجی آن به ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر منتهی خواهد شد.
در ادامه جلسه کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر به ارائه توضیحاتی درباره کمک به نیازمندان در جهت کسب آرامش روحی خود، باقیات صالحات، مشارکت در فعالیت‌های عام المنفعه و بشردوستانه، کمک به دیگران برای رضای خدا، اهداف والای مذهبی، ارائه خدمت به عنوان حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان، انجام کار خیر با هدف تجارت معنوی، توسعه مشارکت عمومی برای داوطلبان، ایجاد امنیت خاطر و عزت‌مندی برای داوطلبان، اغنای روحی و آرامش روانی و درونی خود پرداختند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی