موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

جلسه آموزشی بانوان داوطلب هلال احمر در روستای طغرود از توابع بخش جعفریه به همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، این برنامه با هدف گسترش فعالیت های عام المنفعه، خیرخواهانه و بشردوستانه و آشنایی داوطلبان با این نوع فعالیت ها، ضرورت آمادگی لازم جهت مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و ارائه ی آموزش های لازم در این خصوص و ایجاد همدلی در بین داوطلبان روستا برگزار شد.
در این جلسه که با همت و هماهنگی مسئول پایگاه نمایندگی جمعیت هلال احمر استان قم در بخش جعفریه انجام شده بود، تعداد 77 نفر از خواهران داوطلب حضور داشتند.
رئیس اداره جذب و سازماندهی معاونت امور داوطلبان جمعیت استان قم در این جلسه فعالیت ها و برنامه های عام المنفعه، خیرخواهانه و بشردوستانه معاونت امور داوطلبان را تشریح و در خصوص نهضت بین المللی صلیب سرخ توضیحات و آموزش هایی را ارائه داد .
سعیده شریف رازی کسب آموزش و آمادگی های لازم داوطلبان جهت مقابله با حوادث و بلایای طبیعی را از ضرورت های جمعیت هلال احمر برشمرد و داوطلبان حاضر در جلسه را به فراگیری آموزش های امدادی در جمعیت هلال احمر دعوت کرد .
گفتنی است؛ در پایان جلسه، یکی از داوطلبان (سرگروه حمایت ) به عنوان کارشناس مشاوره به ارائه خدمات مشاوره به تعدادی از داوطلبان حاضر در جلسه پرداخت و مقرر شد این خدمات مشاوره به صورت دوره ای در هر هفته یکبار در پایگاه بخش جعفریه ارائه شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۵
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی