موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...




معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم از اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان توسط فعالان خانه‌های داوطلبی این جمعیت در سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیر حسین علیمردانی از اهدای 12 کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند خبر داد و اظهار کرد: این کمک جهیزیه به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و در سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) به همت داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر استان قم تهیه و به خانواده‌های نوعروسان نیازمند اهدا شد.
وی ادامه داد: این هدایا شامل یخچال، اجاق گاز، فرش، جاروبرقی، سرویس و ظروف آشپزخانه، لباس و لوازم اولیه و ضروری زندگی است که با همت سرشاخه‌های واحد جهیزیه این معاونت و از طریق کمک‌های مردمی داوطلبانه و مساعدت خیرین اهدا شده است.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به این که در انفاقات واجب آشکار پرداختن آن و در انفاقات مستحب پنهانی پرداختن آن سفارش شده است، بیان کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند از انفاقات مستحب است و مخفی کردن آن برای حفظ کرامت انسانی و آبروی فرد نیازمند مورد تأکید است. بر این اساس اهدای جهیزیه به نوعروسان با حفظ کرامت انسانی آنان و رعایت مسائل اخلاقی انجام می‌شود.
علیمردانی تصریح کرد: عموم مردم و خیرین با هر توان مالی می‌توانند با اهدای هر مبلغ و همچنین با اهدای کمک‌های غیرنقدی در این امر خیر سهیم باشند.
وی با تشکر از داوطلبان فعال جمعیت هلال احمر و سرشاخه‌های پروژه جهیزیه اظهار کرد: هم اکنون تعداد50 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان سرشاخه پروژه جهیزیه در حال فعالیت هستند و با جمع آوری کمک‌های مردمی در این امر خیر مشارکت دارند.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در پایان خاطرنشان کرد: خیرین و افرادی که علاقمند به مشارکت در این امر خیر هستند می‌توانند به معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر واقع در خیابان لواسانی (ساحلی) مراجعه کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی