موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...




با حضور جمعی از داوطلبان خواهر جمعیت هلال احمر استان قم، جشن سالروز میلاد حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) برگزار شد

به همت معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم و مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) جشن میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) برگزار شد.





به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در این جشن که با حضور جمع کثیری از خواهران داوطلب جمعیت هلال احمر استان برگزار شد؛ دکتر محمد گل‌فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، ضمن تبریک خجسته سالروز میلاد حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) خصوصیات و ویژگی های برجسته آن حضرت را به عنوان الگوی بانوان اسلامی برشمرد.

وی گفت: مقاومتی که حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در صحرای کربلا داشتند و همراهی ایشان با اسرای کربلا، نشانه ی همراهی، همدلی و وفاقی است که در دین مبین اسلام به آن توصیه شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه اگر زحمات آن بانوی بزرگوار نبود شاکله دین مبین اسلام و تشیع دچار خدشه می شد، بیان کرد: برای پی بردن به ابعاد شخصیتی حضرت زینب (س) باید نسبت به خصوصیات، بزرگواری ها و کارهای ایشان شناخت پیدا کنیم و آن را در زندگی خود به کار ببندیم و زندگی‌هایمان را با رنگ و بوی زندگی اهل بیت (علیهم السلام) آمیخته کنیم.
دکتر گل فشان ادامه داد: ایشان در زمان سکونت در مدینه به تعلیم و تعلّم قرآن کریم پرداختند و در زمان های دیگر نیز بر اساس مقتضیات به کارهای دیگری می پرداختند.
مسئول مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) نیز در این جشن؛ با اشاره به حدیثی از حضرت امام صادق (ع) در خصوص شهر قم، گفت: خداوند قم و مردم قم را دوست دارد.
حجت الإسلام و المسلمین میرعظیمی افزود: امام خمینی (ره) نیز فرمودند: «من افتخار می کنم که قمی هستم» در حالی که امام (ره) در خمین به دنیا آمده بود. بنابراین شما خواهران قمی نیز باید با حفظ حجاب اسلامی خود کار یک روحانی و مبلغ را انجام دهید.
وی با برشمردن خدمات انسان دوستانه ی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: من با کمال افتخار لباس هلال احمر را از دست دکتر گل فشان به تن کردم و با همان لباس هلال احمر نماز جماعت خواندم و امام جماعت بودم چرا که من آن لباس را کمتر از لباس روحانیت و این عبا نمی دانم.
مسئول مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع)، لباس روحانیت را علامت نوکری و خدمتگذاری مردم خواند و خاطر نشان کرد: لباس هلال احمر نیز همانند لباس روحانیت لباس خدمتگذاری جامعه است و توفیق این خدمتگذاری محقق نمی شود مگر این که از خداوند متعال بخواهیم.
گفتنی است؛ در پایان این جشن هدایایی با حضور مسئولین به پرستاران داوطلب برتر جمعیت هلال احمر استان و مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) اهدا شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی