موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

به همت معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم طرح حمایت ماندگار (اهدای خون) در پایگاه داوطلبی اداره کل زندان های استان قم اجرا شد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، همزمان با نخستین روز از ایام فاطمیه با هماهنگی های انجام شده از سوی معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با سازمان انتقال خون استان و پایگاه داوطلبی اداره کل زندان های استان قم، کارکنان این پایگاه داوطلبی به صورت خود جوش برای اهدای خون به سازمان انتقال خون مراجعه کردند.
این برنامه با هدف؛ لزوم گسترش اهدای خون آگاهانه و به منظور بهره گیری از ظرفیت انگیزه های مذهبی و اعتقادی با نیت خیرخواهانه برای نجات جان بیماران و همچنین تصمیم آگاهانه جهت اهدای خون مسئولانه در مناسبت های مختلف مذهبی اجرا می شود.
گفتنی است؛ معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، از تمامی اقشار، گروه ها، اصناف، ادارات و سازمان ها برای مشارکت در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه دعوت به عمل می آورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۴
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی