موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

دوره آموزشی ارتقاء سلامت مادران باردار با حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دوره آموزشی داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با موضوع؛ ارتقاء سلامت مادران باردار با حضور بیش از 70 نفر از داوطلبان خواهر برگزار شد.
در این دوره آموزشی رفیعی از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان مباحثی را درخصوص مقایسه ی زایمان طبیعی و غیرطبیعی(سزارین) و معایب و مزایای این دو نوع زایمان ارائه داد و اظهار کرد: بارداری و زایمان یک امر طبیعی است بنابراین در امر طبیعی استفاده از روش های غیرطبیعی منطقی به نظر نمی رسد و آسیب هایی را درپی دارد.
وی افزود: با توجه به عوارض پس از زایمان غیرطبیعی و آسیب هایی که این نوع زایمان درپی دارد تمام تلاش ما بر این است که آمار استفاده از روش زایمان غیرطبیعی (سزارین) را به حداقل برسانیم.
کارشناس دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید کرد: درصد عفونت و عوارض ناشی از آن در زایمان طبیعی بسیار کمتر است بنابراین توصیه به استفاده از زایمان غیرطبیعی تنها در زمانی اتفاق می افتد که مادر یا نوزاد او در معرض خطر جدی قرار گیرند.
رفیعی خاطرنشان کرد: در سطح شهرقم کلنیک هایی برای ارائه ی آموزش درخصوص زایمان طبیعی وجود دارد که این آموزش ها در مدت زمان 8 جلسه به مادران باردار آموزش داده می شود.
گفتنی است در پایان جلسه؛ توضیحاتی درخصوص پروژه های داوطلبی از جمله اطعام و همچنین ارائه ی خدمات رفاهی به داوطلبان در قالب توزیع حواله تخفیف خرید فرش و مبلمان از سوی کارشناسان معاونت امورداوطلبان جمعیت استان ارائه شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۲
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی