موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

به همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد

 اجرای طرح درختکاری با حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

 به همت معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم،  همزمان با هفته منابع طبیعی و پاسداشت روز درختکاری، مراسم اجرای طرح درختکاری با حضور داوطلبان این جمعیت در پایگاه امدادی برگزار ‌شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، به همت معاونت امورداوطلبان این جمعیت،  همزمان با هفته منابع طبیعی و پاسداشت روز درختکاری، مراسم اجرای طرح درختکاری با حضور داوطلبان این جمعیت در پایگاه امدادی برگزار ‌شد.
در این مراسم که با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، معاونین ایشان و جمعی از داوطلبان این جمعیت برگزار شد؛ بیش از 100 رأس نهال درخت در پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر کاشته ‌شد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در حاشه ی برگزاری این طرح گفت: این طرح با تأسی از  پیام مقام معظم رهبری  (مدّظلّه العالی) و تأکیدات ایشان در خصوص درختکاری انجام شد.
امیرحسین علیمردانی افزود: جمعیت هلال احمر با اجرای طرح درختکاری و کاشت نهال توسط داوطلبان سعی می کند با فرهنگ سازی این کار خیر و عام المنفعه و آموزش در خصوص نحوه ی درختکاری با کمک گرفتن از نیروهای داوطلب و خودجوش، سرانه فضای سبز را در کشور افزایش دهد.
وی با تشریح اهمیت مشارکت همه شهروندان در اجرای سنت حسنه درختکاری اظهار کرد: قطعا هرگونه کار اجرایی و فرهنگ سازی در حوزه‌های مختلف به ویژه در زمینه موضوعات اجتماعی نیازمند مشارکت مردم و گروه‌های مختلف به ویژه داوطلبان جمعیت هلال احمر است.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: افزایش فضای سبز و کاشت نهال، مخصوصا در این ایام مناسبتی که با میل و اشتیاق ویژه‌ای توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر پیگیری می‌شود در جلوگیری از افزایش آلودگی هوای شهر تأثیر بسزایی خواهد داشت.
علیمردانی ادامه داد: در برنامه‌های مناسبتی جمعیت هلال احمر همواره به موضوع درختکاری اهمیت زیادی داده شده است و این طرح هرساله توسط داوطلبان این جمعیت به صورت خودجوش اجرا می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی