موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

 

در حاشیه طرح حمایت ماندگار(اهدای خون) معاونت امورداوطلبان استان قم انجام گرفت

 عضویت داوطلبی رئیس و کارکنان دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور

 در حاشیه طرح حمایت ماندگار(اهدای خون) معاونت امورداوطلبان استان قم، رئیس و کارکنان دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور به عضویت داوطلبی جمعیت هلال احمر استان قم درآمدند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در حاشیه طرح حمایت ماندگار(اهدای خون) معاونت امورداوطلبان استان قم، رئیس و کارکنان دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور به عضویت داوطلبی جمعیت هلال احمر استان قم درآمدند.
در این برنامه که با حضور رئیس و کارکنان دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور و معاون امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم و به مناسبت دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی اجرا شد پس از اهدای خون، رئیس و کارکنان دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور ملبس به کاور جمعیت هلال احمر شدند و به عضویت داوطلبی جمعیت هلال احمر استان قم درآمدند.
رئیس دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور گفت: شعارهای جمعیت هلال احمر می بایست به گونه ای باشد که جاذبه ایجاد کند و مردم را به خودش جذب کند. در خصوص فعالیت های جمعیت هلال احمر و نام و نشان آن نیز می بایست تفسیر و مفاهیم آن و عناوین و اهداف این فعالیت ها برای مردم تشریح شود.
حجت الإسلام و المسلمین نواب افزود: همان گونه که مردم متدین و هموطنان عزیز ما در هفته ی نیکوکری و تقسیم شادی ها تا نیمه های شب برای کمک به نیازمندان حضور پرشور دارند نشان داده اند که به انجام و شرکت در کارهای خیر علاقمند هستند بنابراین اگر برای این مردم درخصوص فعالیت های خیرخواهانه جمعیت هلال احمر فرهنگ سازی شود و تبلیغات صورت گیرد در فعالیت های جمعیت هلال احمر نیز حضور پرشور خواهند داشت.
وی، فرهنگ سازی و تبلیغات در کارهای خیر را مهم خواند و اظهار داشت: در جای جان کشورمان، در هر محله ای، وقتی کسی علم کار خیر و خدمت به مردم را بلند کند و به دست بگیرد همه  مردم پای کار می آیند و کمک می کنند. بنابراین به نظر می رسد قبل از این که از مردم توقعی داشته باشیم خودمان و کارهای خیر را معرفی کنیم و در این خصوص فرهنگ سازی و با مردم ارتباط برقرار کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی