موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

۱۹ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

طی مراسمی که در جمعیت هلال احمرقم برگزارشد اعضاء مجمع خیرین جمعیت هلال احمر قم مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم ،دکتر گلفشان در این مراسم با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر قم یک نهاد مردمی  است که خدمات عام المنفعه بسیاری را به تمام اقشار جامعه ارائه می کند اظهارداشت: جمعیت هلال احمر خدمات  خود را بیشتر به نیازمندانی ارائه می نماید که  معمولا هیچ نهادی حمایتی را از ایشان ندارد.

وی با اشاره به توزیع جهیزیه در طول سال به افراد نیازمند توسط جمعیت گفت:این جمعیت همچنین  بانک تجهیزات پزشکی امانی را راه اندازی کرده و به صورت رایگان تجهیزات و امکانات پزشکی را در اختیار افرادی که مورد نیازشان است قرار می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم تصریح کرد: جمعیت هلال احمر قم به عنوان واسطه و پلی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان عمل می کند.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل مجمع خیرین جمعیت هلال احمر عنوان کرد: با تشکیل این مجمع امور خیری که به نیازمندان ارائه می شود از یک انسجام خاصی برخوردار خواهد بود.

وی گفت: در طول سال نیازمندان زیادی به جمعیت هلال احمر مراجعه می کنند که با تشکیل این مجمع ، خیرین می توانند در ارائه خدمات خیر خواهانه در این راستا موثر باشد.

گفتنی است، در این مراسم  اساسنامه مجمع خیرین مورد بازخوانی قرار گرفت و افراد نظرات خود را جهت اصلاح ارائه نموده و در پایان آقایان حجت الاسلام سید کاظم میرعظیمی،حجت الاسلام والمسلمین کافی،سید محمود برقعی ، حجت الاسلام والمسلمین قاسمی نیا و رسول خامه یار به عنوان اعضاء اصلی هیئت مدیره و عباس ستاریان و سید فواد برقعی به عنوان اعضاء علی البدل معرفی  و همچنین آقای محمد خدا پرست به عنوان بازرس اصلی و سرکارخانم نادری به عنوان بازرس علی البدل معرفی شدند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۱
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:
همزمان با هفته کاهش واثرات بلایای طبیعی  چهل و دومین پایگاه(مسجد2 طفلان مسلم  ) جمعیت هلال احمر استان قم بارویکرد"داوطلبی و داوطلب محوری "با حضور مدیر عامل، ،امام جماعت مسجد 2طفلان مسلم و جمعی از اعضاء و داوطلبان افتتاح گردید.
امیر حسین علیمردانی گفت:در این مراسم آقای دکتر گلفشان مدیر عامل و امام جماعت مسجد 2طفلان مسلم ضمن قدردانی و تشکر از زحمات مسئولین و اعضای داوطلب این مسجد،با ارائه مطالبی  در خصوص اهداف و وظایف پایگاهها و خانه های داوطلبی  پرداختند.








۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۶
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

حضور داوطلبان قمی در مانور چند منظوره لحظه صفر در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:
بمناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی اعضای داوطلبان جمعیت هلال احمر ستان قم بمنظور لزوم آمادگی اعضاء جهت امدادرسانی وکمک به مصدومین وحادثه دیدگان در سوانح طبیعی و غیر طبیعی در مانور چند منظوره لحظه صفر در هفته کاهش و اثرات بلایای طبیعی حضوری چشمگیر داشتند.
امیر حسین علیمردانی گفت:
این مانور در منطقه حصار شنه قم برگزار گردید و اعضای داوطلبان بعنوان تیمهای پشتیبانی و لجستیکی،امدادگران ونجاتگران تیمهای امدادو نجات راهمیاری می کردنند.







۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۶
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم:

 همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی و لزوم آمادگی داوطلبان، اردوی آموزشی، تفریحی جمعیت هلال احمر استان قم با حضور 36 نفر داوطلب آقا در شهر اصفهان برگزارگردید.

در راستای اهداف جمعیت هلال احمر و بمنظور تجلیل و قدردانی از فعالیتهای داوطلبان در طرحهای سفره های آسمانی،جمع آوری  کمکهای مردمی به مسلمانان غزه و برپای کارگاهای آموزشی؛ معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم اقدام به برگزاری اردویی آموزشی،تفریحی نمود.

امیر حسین علیمردانی گفت:در این اردو با برپایی نماز جماعت،کلاسهای آموزشی امدادی و دیدار از مساجد و آثار تاریخی شهر اصفهان انجام شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۸
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

اجرای طرح آموزش پناهگیری زمان زلزله در مساجد،کارخانجات وادارات قم همزمان با هفته کاهش و اثرات بلایای طبیعی
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:
همزمان با هفته کاهش و اثرات بلایای طبیعی طرح آموزش پناهگیری در زمان زلزله با رویکرد حفظ سلامتی کارکنان کارخانجات،ادارات و عموم مردم در زمان بروز زلزله و حادثه در مساجد،کارخانجات و ادرات اجرایی شد.
امیر حسین علیمردانی گفت: هدف از اجرای این طرح آشنایی و آموزش صحیح این اقشار با حوادث و نحوه مقابله صحیح با حوادث می باشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۹
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:
همزمان باهفته کاهش اثرات  بلایای طبیعی (18لغایت24مهرماه)معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با توزیع بیش از 1000جلدکتابچه های آموزش همگانی مقابله با بلایای طبیعی در بین پایگاههای داوطلبی کارخانجات،اداره جات،مساجد وپایگاههای داوطلبی روستای ومحلات اقدام به برگزاری مسابقه کتبی کتابچه آموزش همگانی مقابله بابلایای طبیعی نموده است.
امیر حسین علیمردانی گفت:هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقاءعمومی دانش امدادی،شناخت آسیب ها در حوادث وراههای کاهش این حوادث برشمرد. 





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۳
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:
همزمان با شروع هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی کلاسهای امداد و کمکهای اولیه جهت پایگاه داوطلبی کارخانه تشک رویاء برگزار گردید.
امیر حسین علیمردانی گفت:
هدف از برگزاری این کلاسهارا آموزش اصول کمکهای اولیه و نحوه امداد رسانی،تقویت وارتقاءدانش امدادی،شناخت آسیب ها درحوادث طبیعی و راههای کاهش آسیب ها در حوادث و ایجاد انگیزه های مشارکت برای اعضای داوطلب برشمرد.
وی افزود:
در نظر است 6ماهه دوم سالجاری جهت 8 پایگاه داوطلبی کارخانه وادره کلاسهای امدادو کمکهای اولیه را برگزار نمائیم.








۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۹
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم
به همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم

اردوی جهادی روستای مشک آباد برگزارشد

اردوی جهادی روستای مشک آباد به همت معاونت امور داوطلبان  جمعیت هلال احمر قم برگزارشد.

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم ، در این اردو علاوه برکارشناسان معاونت امور جوانان، تعدادی از اعضا  نیز حضور داشتند.

برگزاری مسابقات نقاشی واهداء جوایز به برگزیدگان ، برگزاری مسابقات ورزشی در بین دانش آموزان و اهداءجوایز به نفرات برتر، حضور کارشناس نیروی انتظامی وآموزش آسیب های اجتماعی ویژه روستائیان، ارائه مشاوره رایگان به خانواده های روستائیان ، اهداء لوازم التحریر به دانش آموزان مدرسه روستا، حضور کارشناس دامپزشکی به جهت نمونه برداری از دام و طیور و همچنین واکسیناسیون دام، حضور کارشناس نهاد کتابخانه ها و اهداء کتاب به مسجد روستا و برگزاری دوره امداد وکمکهای اولیه وآموزش نیازهای ضروری و برگزاری تست فشار خون ویژه روستائیان از جمله اقداماتی بود که در این اردو صورت گرفت.

برگزاری کلاس های آموزشی،  احیای فرهنگ جهادی ،آشنایی جوانان باخدمات داوطبانه وخدمت بی منت و حمایت از اقشار آسیب پذیر از اهداف این برنامه بود.












۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۲
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت:
جلسه آقایان داوطلب با حضور  ریئس و سرگروههای منتخب جدید خانه داوطلب با رویکرد امور فرهنگی ،اقتصادی و اجتماعی با حضور اعضای داوطلب بر گزار شد.
امیر حسین علیمردانی افزود:در این جلسه و مراسم حجت السلام حق بین یکی از سرگروههای خانه داوطلب به تشریح و تبین حضورداوطلبان در کارهای گروهی و خدمات داوطلبانه پرداخت و خاطر نشان کرد داوطلبان نقش بسیار مهم درامور فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی دارند.
وی ادامه داد:منتخبین جدید خانه داوطلب به تشریح وتبین سرفصلها وبرنامه های پیشنهادی آینده پرداخت و اراز امیدواری کرد انشاا... روندفعالیتهای داوطلبانه و خیر خواهانه را افزایش دهیم.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۰:۳۳
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:
جلسه مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان قم با حضور مدیر عامل ،علیمردانی معاون داوطلبان و جمعی از خیرین جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.
امیر حسین علیمردانی گفت:در این جلسه دکتر گل فشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در سخنانی با تاکید برنقش وجایگاه تاثیر خیرین در جمعیت هلال احمر گفت اساس فعالیت در جمعیت هلال احمر بر مبنای اقدامات داوطلبانه می باشد که نقش خیرین و نیکوکاران در این فرآیند کاملا تعریف شده است.دکتر گل فشان افزود.تشکیل مجمع خیرین هلال احمر را فرصتی مناسب برای خدمت رسانی این جمعیت عنوان کرد.
علیمردانی خاطر نشان ساخت:خیرین به عنوان بازوان و حامیان جمعیت هلال احمر در راستای تحقق شعار جمعیت هلال احمر((حلقه اتصال بین نیاز نیازمندان وتوان توانمندان)) در حمایت از نیازمندان و مددجویان می باشند. در پایان خیرین در خصوص تدوین اساسنامه و چگونگی تاسیس مجمع سخنانی را ایراد کردند.





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۰:۳۱
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم