موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

۱۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است


معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:
در راستای اهداف جمعیت هلال احمر و خدمات داوطلبانه و خیر خواهانه و حمایت از زندگی وسلامت انسانها نشست صمیمی مدیر عامل و معاون داوطلبان  جمعیت هلال احمر استان قم با موسسه خیریه شفا گسترکوثربا هدف تقدیر و تشکر از اعضاء و موسسین این مومسسه برگزار شد.
امیر حسین علیمردانی گفت:
در این مراسم آقای دکتر گل فشان مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان قم ضمن تشکر از همکاریهای گذشته موسسه خیریه شفاگستر کوثراعلام داشتند با مشارکت تقاضا محوری به جای عرضه محوری می توان بر اساس آن نیاز نیازمند را بررسی و خدمات مطلوب را ارائه نمود.
در ادامه مراسم آقای خامه یار یکی از اعضاء و موسسین موسسه مذکور ضمن ارائه گزارش از فعالیتهای این موسسه به  بررسی راهکارهاو افزایش همکاری فی مابین پرداختند. علیمردانی یاد آور شدند:
موسسه شفاگستر کوثر به مدت 2سال حامی سلامت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم ادامه فعالیت می نمایند.







۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۰۱
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاون داطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: در راستای اهداف جمعیت هلال احمر وتسکین آلام بشری و حمایت از خانواده و زندگی 3 دوره کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی با حضور و شرکت بیش از 105 نفر از داوطلبان خواهر برگزار گردید.

امیر حسین علیمردانی گفت:همانگونه که می دانیم مهارتهای زندگی توانایی های هستند که به ما کمک می کند با موقعیت های زندگی بطور صحیح برخورد نمائیم.وقتی این مهارتها را کسب نمائیم می توانیم در ایجاد ارتباط با دیگران سازگار عمل کنیم و بدون توسل به اعمالی که به خودمان یا دیگران صدمه بزند مشکلات را حل نمائیم.

وی افزود: مهارتهای که درطی این کارگاه آموزشی تدریس و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت شامل: مهارتهای خود آگاهی،مهارتهای همدلی،مهارتهای ارتباط موثر،مهارتهای تصمیم گیری و حل مساله و مهارتهای مقابله با استرس و اظطراب بود.





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۱۳
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: مسئول امور بانوان وخانواده جمعیت هلال احمر استان قم با نمانده ولی فقیه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارحجت الاسلام علامه مهری  یاد آورشد با توجه به اینکه شهر مقدس قم لحاظ مسائل فرهنگی و اجتماعی از موقعیت ویژه ای برخوردار است ، بحث زنان وخانواده باید بیش از بیش برنامه ریزی و مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت استان  افزود :در قرآن کریم درباره زنان وخانواده زیاد سفارش شده و دین ومذهب اسلام برای زنان ارزش زیادی قائل شده است.مسئول امور بانوان در پایان اظهار داشت:از این پس با هماهنگی و تعامل به عمل آمده و رهنمودها و بیانات ارزشمند نهاد نمایندگی ولی فقیه  باید در جهت تقویت وتوسعه فرهنگ و سبک زندگی اسلامی نهایت استفاده را برد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۱۵
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

دکتر گلفشان در مراسم افتتاح پایگاه مسجد حضرت زنیب با بیان اینکه حادثه همیشه فقط سیل و زلزله نیست بلکه ممکن است شاهد حوادث دیگری نیز در زندگی باشیم گفت:باید کار را در محل زندگی خود طوری مدیریت نماییم تا آثار اینگونه حوادث را به حداقل برسانیم

وی با بیان اینکه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جزء جمعیت 5 کشور برتر دنیا می باشد گفت: یکی از مواردی که ما همیشه باید مد نظر قراردهیم پایبند بودن به شعارها و اصول هفتگانه جمعیت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از وجود 41 پایگاه جمعیت هلال احمر در قم خبرداد و با اشاره به افتتاح پایگاه مسجد حضرت زنیب گفت: باید همه دست به دست هم داده و با حمایت مسئولین و شهروندان شاهد افتتاح پایگاههای مختلف در محله ها باشیم.

وی برگزاری دوره های آموزشی مختلف را در این پایگاهها مد نظر قرار داد و بیان داشت: در این پایگاهها دوره های مختلفی را پیش بینی کرده ایم که مدیریت انها بدست افراد این محله و خود این پایگاه باشد.

حجت الاسلام سید مصطفی علامه مهری  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم نیز در این مراسم  با اشاره به اینکه نیاز است در چنین محله هایی پایگاههای جمعیت هلال احمر ایجاد شود گفت: ارائه خدمات عام المنفعه از جمله اهداف جمعیت است و ارائه اینگونه خدمات با وجود چنین پایگاههایی در محله ها امور را تسهیل می کند.

وی بیان داشت: با برگزاری دوره های مختلف اموزشی و فعالیت های امدادی و تفریحی و ورزشی می توان بسیاری از جوانان را دور هم جمع  و از ظرفیت های انان بهره برد.

وی با بیان اینکه در احادیث و روایات در خصوص کارهای خیر و عام المنفعه سفارش زیادی شد ابراز داشت: در روایات آمده پیشقدم شدن در امور خیر اجر و ثواب  معنوی و اخروی زیادی دارد.





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۲۱
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم


جلسه عمومی شهریور ماه داوطلبان (خواهران) با حضور نماینده ولی فقیه جمعیت و ریس خانه داوطلب

و سرگروه های چهارگانه امروز برگزار شد.


معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: جلسه خواهران داوطلب با حضور رئیس و سر گروههای منتخب جدید خانه  داوطلب با رویکرد امور فرهنگی و خانواده با حضور حجت الاسلام علامه مهری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان قم ، رئیس و سرگروههای منتخب جدید ، مسئول امور بانوان وخانواده جمعیت و حضور 200نفر از اعضای داوطلب برگزار شد.

امیر حسین علیمردانی افزود: در این مراسم حجت الاسلام علامه مهری به تشریح وبیان حضور زنان درکارههای گروهی و خدمات داوطلبانه پرداخت وخاطر نشان کرد زنان نقش بسیار مهم در خانواده و زندگی اجتماعی و فرهنگی دارند.

وی  ادامه داد :سرکار خانم نادری( رئیس وسرگروهها ی منتخب جدید)به تشریح سر فصلهاو برنامه های پیشنهادی آینده پرداخت و ابراز امیدواری کرد انشاله بتوانیم روند فعالیتهای داوطلبانه و خیر خواهانه را در مسیر اهداف جمعیت هلال احمر بصورت هدف دارو منسجم سرعت دهیم.






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۰۹
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم
در آستانه بازگشایی مدارس صورت گرفت؛
افتتاح طرح ارمغان مهر جهت دانش آموزان نیازمند قمی
همزمان با بازگشایی مدارس طرح ارمغان مهربه منظور شناسایی و حمایت از دانش آموزان نیازمند توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم افتتاح گردید.
 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ در اجرای این طرح جمعیت هلال احمر استان قم با مشارکت خیرین وداوطلبان با تهیه بسته های حمایتی لوازم التحریر،کیف، کفش ومانتو با هدف حمایت از دانش آموزان نیازمندو ترویج فرهنگ داوطلبی و خیر خواهانه و عام المنفعه به صورت رایگان اهداء می نماید.
بر اساس این گزارش: در راستای ترویج و گسترش فرهنگ خیر خواهانه به مدارس محروم چند ین روستا  این لوازم وملزومات  اهداء خواهد گردید.
 قابل ذکراست که این طرح ازنیمه دوم شهریورماه شروع و تاپایان شهریور ادامه خواهد داشت.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: همزمان با بازگشایی مدارس،  اجرای طرح ارمغان مهر به  منظور شناسایی و حمایت از دانش آموزان نیازمند توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم آغاز شد.

امیر حسین علیمردانی گفت: در اجرای این طرح جمعیت هلال احمر استان قم با مشارکت خیرین وداوطلبان  بسته های حمایتی لوازم التحریر،کیف، کفش و روپوش مدرسه را    با هدف حمایت از دانش آموزان نیازمند و ترویج فرهنگ داوطلبی و خیر خواهانه و عام المنفعه به صورت رایگان به این دانش آموزان  اهداء می کنند.

وی افزود:  این طرح ازنیمه دوم شهریورماه شروع و تاپایان شهریور ادامه خواهد داشت و  در آن اقلام مذکور   به مدارس محروم چند ین روستا    اهداء می شود



















۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۷
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم


همکار محترم سرکار خانم شریف رازی
بدینوسیله انتصاب سرکار عالی را بعنوان مسوول امور بانوان و خانواده جمعیت هلال احمر استان قم تبریک عرض نموده توفیق و موفقیت شما را آرزومندم...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۰
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت:مراسم تودیع و معارفه مسئول امور بانوان و خانواده با حضور مدیر عامل،نماینده ولی فقیه در جمعیت قم،معاون داوطلبان و جمعی از داوطلبان وخیرین بر گزارشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت:  مابه خود می بالیم که در کشوری زندگی می کنیم که حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بانوان است و بانوان از ایشان پیروی و تبعیت  می کنند.

دگتر محمد  گل فشان ضمن قدر دانی از تلاش و پشتکار مسئول سابق امور بانوان،به دغدغه و تلاش مستمر جهت رفع مشکلات بانوان اشاره و اظهار داشت گامهای موثری جهت ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی بانوان این مجموعه برداشته شده و اینک این وظیفه خطیر بر عهده مسئول جدید می باشد تا با توان و پشتکار مضاعف فعالیت نماید.

در پایان این مراسم خانم شریف رازی بعنوان مسئول امور بانوان و خانواده معرفی و از زحمات ارزشمند خانم پاک نژاد قدردانی شد.


 



















۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۰۴
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم اظهار داشت: حضور پرشور وگسترده اعضاء داوطلبان در انتخابات خانه داوطلب نقش تا ثیر گزار و پر اهمیتی در افزایش اعتماد و اعتبار اجتماعی این نهاد خیریه و داوطلب محور را دارست.

امیر حسین علیمردانی افزود: بدین منظور با برگزاری این انتخابات و معرفی روسای خانه داوطلب و سر گروههای چهارگانه جدیدنخستین نشست مشترک خانه داوطلب برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست مشترک اعضاء وسرگروه های چها ر گانه وروسای قدیم و جدید در حضور مدیر عامل و نماینده ولی فقیه در جمعیت متعهد شد ندکه یار و یاور داوطلبان وجمعیت هلال احمر باشند.

همچنین مدیر عامل جعیت هلال احمر استان قم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضاءو روسای سابق با ابلاغ حکم جدید به تشریح وظایف و فعالیتهای اعضاء وروسای جدید پرداخت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۱۷
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

باتوجه به عدم اعتراض از سوی کاندیداها و همچنین اتمام مهلت اعتراض، بدینوسیله نتایج نهایی منتخبین خانه داوطلب به شرح زیر اعلام میگردد:
 خانه داوطلب خواهران
خانم ها نادری، ابراهیمی، یولچی، نوروزی و طیب طاهری
 خانه داوطلب برادران
آقایان برقعی،صفویان، شیرین آبادی فراهانی، خداپرست و حق بین
به عنوان اعضای منتخب نهایی اعلام و معرفی میگردند.

ضمن تشکر از همه داوطلبان عزیز که در انتخابات حضور فعال داشتند، برای منتخبین عزیز نیز آرزوی موفقیت دارم.









۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۵۶
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم