موج مهر...

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

سرای خبر معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

موج مهر...

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ إِلَى اللَّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمیعاً (مائده- 48)
در نیکیها بر یکدیگر سبقت جویید، بازگشت همه شما به سوی خداست.
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه ی وصل توان توانمندان و نیاز نیازمندان است...
در این وبلاگ گزارش های خبری و تصاویر فعالیت های انجام شده در معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به روز می شود...

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

امیرهوشنگ طیب نیا، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم به عضویت داوطلبی جمعیت هلال احمر استان قم درآمد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر محمد گل‌فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با امیر هوشنگ طیب نیا مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر گل‌فشان در این دیدار به تشریح فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان قم پرداخت.
طیب نیا نیز با اشاره به اینکه فعالیت‌های هلال احمر، به معنای واقعی مردمی و اثر گذار است، کمک به فعالیت‌های این جمعیت در راستای اهداف بشردوستانه را نوعی عبادت برشمرد و این جمعیت را ظرفیت مناسبی برای خدمت به نیازمندان دانست.
در پایان این دیدار مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم به عضویت داوطلبی جمعیت هلال احمر درآمد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۸:۵۲
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر علی لاریجانی در آیین تجلیل از داوطلبان و خیرین برتر جمعیت هلال احمر استان قم که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته ملت ایران از یک گردنه در مسئله هسته ای با مصوبه شورای حکام عبور کرد. این یک پیروزی بزرگ و دیپلماتیک برای ملت ایران بود که بیش از 10 سال مشکلاتی را برای ملت ایران ایجاد کرده بود.
وی ادامه داد: کاری که در چند سال اخیر به جدیت دنبال شد در مسئله هسته ای منجر به این شد که پرونده PMD بسته و قطعنامه های شورای امنیت علیه ایران لغو شد که دستاورد مهمی بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از 10 سال گزارش های دروغ درباره فعالیت های هسته ای ایران مطرح شد، بیان کرد: مسائلی در خصوص تولید سلاح هسته ای مطرح شد و به دنبال آن تحریم های سنگین علیه ایران وضع کردند، ولی شب گذشته این پرونده بسته شد و پذیرفتند ایران سلاح هسته ای ندارد و در این سال ها هم نشانه ای از انحراف ایران در زمینه غنی سازی پیدا نکردند و این نتیجه بازرسی ها و بررسی های انان بود.
دکتر لاریجانی با اشاره به اینکه این پیروزی از جهتی نشان می دهد که این سرو صدا و دعا و قطعنامه در آژانس و شورای امنیت بی اساس بود، تصریح کرد: باید پرسید تحریم های سنگینی که علیه ایران وضع کردید به چه علت بوده است.
وی با اشاره به اینکه وجه دیگر این موضوع این بود که مسیر دیپلماتیک طی شده مسیر روشنی بود و وضعیت را روشن کرد، اظهار کرد: می توان گفت جمهوری اسلامی در کلان، یک تصمیم سنجیده ای را دنبال کرد که در مسیر دیپلماتیک عیار کشورها هم روشن شد و در طول دو سال و اندی مذاکره این نتیجه حاصل شد که قطعنامه ها و تحریم هایی که به واسطه پرونده هسته علیه ایران وضع شده بود برداشته شد.
رئیس مجلس شورای ادامه داد: از مسیر دیپلماتیک ایران توانست دانش هسته ای را در کشور تثبیت کند و تحقیقات هسته ای در دامنه های مورد نیاز کشور ادامه پیدا می کند و آب سنگین اراک نیز با تغییراتی ادامه پیدا می کند و این یک پیروزی و دستاورد دیپلماتیک برای ملت ایران است و ملت شاهد دستاوردی بزرگ از ایستادگی خود هستند و ان شاالله در مسیر اجرا نیز این کار به خوبی انجام شود.
دکتر لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هلال احمر سازمانی پر تحرک در تمام کشورها خصوصا کشور ما است، بیان کرد: در کشورما حوادث زیادی رخ می دهد. یک پای کار در زلزله و حوادث سنگین هلال احمر بود که این سرمایه بزرگی برای کشور است.
وی ادامه داد:استفاده از خدمات داوطلبانه باعث چابکی بدنه این جمعیت شده و هلال احمر از بدنه شاداب و پر تحرک مردمی برخوردار است و این سرمایه بزرگی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات مختلف داوطلبان استان قم در بخش های مختلف، ابراز کرد: ارتباطات عاطفی که این نهاد مردمی ایجاد می کند قابل توجه است. به طور طبیعی در هر جامعه سردی ها و گلایه هایی پیش میاید و هر چه پیوندهای عاطفی ساری و جاری باشد جامعه پویا تر است.
لاریجانی در پایان خاطرنشان کرد: خدمات هلال احمر اجر اخروی دارد و این حضور مردمی مبارک است و امیدواریم منشا خیر و برکت برای کشور باشد. قدر زحمات شما در بخش های مختلف کشور دانسته می شود و هر سال در تنظیم بودجه نمایندگان برای کمک به هلال احمر فعال هستند تا زمینه برای فعالیت بیشتر این نهاد فراهم شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۸:۲۵
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

امام جمعه قم گفت: امروز که هلال احمر در سایه انقلاب اسلامی دری برای خدمت رسانی به همنوعان به روی داوطلبان باز کرده است باید این فرصت را قدر دانست و تا توفیق انجام کار خیر وجود دارد از آن استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در آیین تجلیل از داوطلبان و خیرین برتر جمعیت هلال احمر استان قم که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: ما در رابطه با فرهنگ اسلام باید شناخت بیشتری پیدا کنیم.
وی با اشاره به اینکه اسلام دارای ابعادی زیادی همچون بعد عبادی، بعد سیاسی و بعد اخلاقی است، بیان کرد: یکی از ساحت های اسلام بعد اجتماعی است و در این زمینه روایات زیادی از ائمه اطهار(ع) وجود دارد و در تاریخ پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) کمک به هم نوع یکی از شاخصه های اصلی زندگی این بزرگواران است.
مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه در قرآن کریم آمده است که انجام کار خیر مانند ساخت بیمارستان، شرکت در امور خیریه و انفاق از نظر خداوند متعال دور نمی ماند ابراز کرد: ما باید برای آخرت خود در این دنیا توشه برداریم و آخرت ما نتیجه کاری است که در طول عمرمان انجام می دهیم و قرآن کریم تاکید می کند که شما ثمره کار خود را در آخرت برداشت خواهید کرد.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه حرکت در هلال با قصد قربت عبادت محسوب می شود، گفت: اگر امروز تصمیم گرفتید قسمتی از اموال خود را صرف کار خیری کنید، این تصمیم را به فردا نگذارید و در انجام کار از یک دیگر سبقت بگیرید، چرا که ممکن است روزی توفیق انجام کار خیر از شما گرفته شود.
وی ادامه داد: امروز که هلال احمر در سایه انقلاب اسلامی دری برای خدمت رسانی به همنوعان به روی داوطلبان باز کرده است باید این فرصت را قدر دانست و تا توفیق انجام کار خیر وجود دارد از آن استفاده کرد.
امام جمعه قم افزود: در شرایط سخت و دشوار مانند فاجعه منا امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با تلاش و کوشش مثال زدنی به کمک رسانی مبادرت کرده و صحنه های زیادی از مشارکت در شادی و غم همنوعان را رقم می زنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۸:۱۸
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر بستری برای ارائه خدمات داوطلبانه است و امروز بیش از دو میلیون نفر داوطلب را به خود متصل دارد و خدمات مهمی را ارائه می دهند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر سید محسن ضیایی در آیین تجلیل از داوطلبان و خیرین برتر جمعیت هلال احمر استان قم که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در روز جهانی داوطلبان از نهادهای خدمات داوطلبانه تقدیر می شود، اظهار کرد: امروز دولت ها خدمات داوطلبانه را قدر می دانند و این خدمات آثار فردی و اجتماعی به همراه دارد.
وی ادامه داد: امام سجاد (ع) در طلب سلامت از خدای متعال سلامت معنوی را نیز طلب می کنند و این موضوع امروز در مجامع دنیا مطرح است و کنفرانسهای متعددی در خصوص آن برگزار می شود. چرا که سلامت معنوی مکمل سلامت جسمی بشر است و کسانی که کار داوطلبانه می کنند از سلامت معنوی بالاتری برخوردار هستند.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه امروز شاهدیم حتی کسانی که اعتقادی به آخرت ندارند برای رضایت نفس خود کار داوطلبانه انجام می دهند و اثرش را می بینند، بیان کرد: خدمات داوطلبانه در جامعه ایجاد اثر سرمایه اجتماعی کرده و محبت را بین افراد زیاد می کند. همچنین از هم گسستگی که آسیب امروز جوامع است را از بین می برد و جامعه یک آرمان مشترک پیدا می کند.
دکتر ضیایی با اشاره به اینکه فرهنگ داوطلبانه به خوبی در جامعه منتقل می شود بیان کرد: نوع خدمت داوطلبانه با خدمت موظف متفاوت است. خدمت داوطلبانه معمولا بدون نقص و با مهربانی انجام می شود و افراد بخشی از وقت، قلم و تخصص خود را در اختیار جامعه قرار می دهد.
وی با اشاره به اینکه خدمت داوطلبانه باعث نرم شدن جامعه می شود و ترویج آن در بعد فردی و اجتماعی مهم است گفت: جمعیت هلال احمر جمعیتی عام المنفعه و مردمی است و بزرگترین شبکه داوطلبان جهان با جمعیتی بالغ بر 17 میلیون نفر بر پایه صلیب سرخ و هلال احمر شکل گرفته است و اینها معمولا جدای از دولت ها کار انجام می دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه این جمعیت بستری برای ارائه خدمات داوطلبانه است، ابراز کرد: امروز هلال احمر بیش از دو میلیون نفر داوطلب را به خود متصل دارد و خدمات مهمی را ارائه می دهند و این آمار نشانگر علاقه مردم ما به خدمت داوطلبانه است و وظیفه ماست که بسترهای لازم را برای حضور علاقمندان فراهم آورید.
دکتر ضیایی در پایان با اشاره به اینکه ماموریت و هدف ما حفظ و افزایش انگیزه داوطلبان و ارتقا خدمات داوطلبانه است، خاطرنشان کرد: باید از قدرت داوطلبان و جوانان به صورت تخصصی استفاده کرد و از سوی دیگر نیز باید از فعالیت های جوانان و داوطلبان حمایت جدی کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۸:۱۴
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی؛ داوطلبان و خیرین برتر جمعیت هلال احمر استان قم تجلیل شدند

آیین تجلیل از داوطلبان و خیرین برتر جمعیت هلال استان قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس جمعیت هلال جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، آیین تجلیل از داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر استان قم در سالروز تاسیس سازمان جمعیت هلال احمر با حضور دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر و معاونین وی، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور، صادقی استاندار قم، دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، دکتر گل فشان رئیس جمعیت هلال احمر استان قم و معاونین وی، حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم و جمعی از داوطلبان و خیرین این جمعیت در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر صالح نژاد به تشریح علائم و آثار بیماری دیابت و نحوه پیشگیری از آن پراخت.
آیت الله حسینی بوشهری، دکتر علی لاریجانی و دکتر ضیایی سخنرانان این مراسم بودند.
تجلیل از خیرین و داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر و همچنین تقدیر از پنج خبره فرهنگی جمعیت هلال احمر استان قم پایان بخش این مراسم بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۷:۵۹
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

به همت معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم انجام شد

برگزاری اتاق فکر با موضوع بررسی اجرای پروژه داوطلبی اطعام در دانشگاه‌ها

به همت معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، اتاق فکر با موضوع بررسی پروژه داوطلبی اطعام برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، جلسه اتاق فکر حوزه معاونت امورداوطلبان با حضور؛ معاون امور داوطلبان، کارکنان، رؤسای ادارات و تعدادی از داوطلبان فعال جمعیت هلال احمر استان و حجت الإسلام والمسلمین آخوندزاده معاون دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان قم برگزار شد.
در این جلسه؛ امیر حسین علیمردانی به تبیین ضرورت برگزاری جلسات اتاق فکر پرداخت و ادامه داد: پروژه اطعام در دانشگاه ها اثر خوبی داشته و بازخورد مناسبی نیز داشته است و امیدواریم بتوانیم در سایر حوزه ها و مراکز آموزشی نیز این پروژه را فعال کنیم.
سپس حجت الإسلام والمسلمین آخوندزاده ضمن تقدیر از معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به منظور ترویج و گسترش امور خیریه در جامعه، به ویژه در فضای دانشگاه‌ها، به ارائه راهکار جهت اجرای هرچه بهتر پروژه اطعام پرداخت.
در ادامه این نشست اعضا به بیان نقطه نظرات و ارائه ی پیشنهادات در خصوص پروژه اطعام پرداختند.
نصب بنر پروژه اطعام در سلف سرویس دانشگاه‌های، تشریح پروژه اطعام و اهداف آن برای مسئولین دانشگاه‌ها به منظور افزایش سطح تعامل، هماهنگی و همکاری آنها، آشنا کردن دانشجویان با نحوه برگزاری و اهداف این پروژه و پخش کلیپ پروژه اطعام در سلف سرویس‌ها، برگزاری جلسات برای دانشجویان جدیدالورود و نصب بنر آموزشی حاوی احدایث مربوط در مسیر دانشجویان در دانشگاه، تبیین این طرح برای ائمه جماعات دانشگاه ها به عنوان مبلغین پروژه اطعام جهت ترغیب دانشجویان در هنگام نماز جماعت، استفاده از ظرفیت کانون‌ها دانشجویی جمعیت هلال احمر با هماهنگی معاونت امور جوانان برای اجرای طرح و تصویب پروژه اطعام در جلسه شورای فرهنگی هر دانشگاه از جمله مباحث مطرح شده در این اتاق فکر بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۳:۱۱
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

در گفت‌وگو با داوطلب فعال جمعیت هلال احمر استان قم عنوان شد

خدمت در طرح ها و پروژه های خیرخواهانه امورداوطلبان توفیق بزرگ الهی است

داوطلب فعال جمعیت هلال احمر استان قم گفت: خدمت در طرح ها و پروژه های خیرخواهانه و عام المنفعه امورداوطلبان توفیق بزرگی است که نصیب هرکس نمی شود پس قدر حضور خود در این مجموعه ی بابرکت را بدانیم و با تمام توان در راه رضای خدا به بندگان نیازمند خدمت کنیم.

زهره نژادرمضانی یکی از داوطلبان فعال و توانمند امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم است که سالها در فعالیت های عام المنفعه و خیرخواهانه این سازمان فعالیت مستمر، گسترده و حضور مؤثر دارد. گفتگویی با وی در خصوص فعالیت‌های داوطلبانه در هلال احمر انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.
• نحوه آشنایی با امورداوطلبان جمعیت هلال احمر را توضیح دهید؟
در سال 1381 برای گذارندن دوره کمک های اولیه وارد جمعیت هلال احمر شدم، اوایل چون نسبت به یادگیری کمک های اولیه احساس نیازمی کردم فقط در فعالیت های امدادی شرکت داشتم ولی به تدریج هنگامی که متوجه شدم جمعیت هلال احمر سازمانی به نام داوطلبان هم دارد که یاری رسان مستمندان و نیازمندان و سازمانی عام المنفعه است، علاوه بر فعالیت های امدادی و حضور در زمان حوادث، تصمیم گرفتم در این حوزه نیز فعالیت نمایم.
• در طول عضویت در هلال احمر چه فعالیت‌هایی داشته‌اید؟
از سال 1381 وارد جمعیت هلال احمر شدم و بعد از گذراندن دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه در جمعیت هلال احمر، به عنوان سر تیم محلّی با جمعی از داوطلبان معاونت داوطلبان آشنا شدم و در طول این چندسال خدمت، به عنوان مسئول پروژه تجهیزات پزشکی امانی به مدت 3 سال، عضو هیأت مدیره پروژه جهیزیه، سرشاخه پروژه جهیزیه و در تمامی طرح ها و پروژه های امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم شرکت داشته ام و همچنین توفیق داشتم در سیل پاکستان و زلزله ی بم در پشت صحنه، یاری رسان حادثه دیدگان باشم. هم اکنون چهارده سال است که در این مجموعه به صورت داوطلبانه خدمت می کنم و از این بابت از صمیم دل خوشحالم و به این خدمت افتخار می کنم
• انگیزه ادامه ی فعالیت شما در حوزه معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر قم و انجام کارهای عام المنفعه و خیرخواهانه چیست !؟
در این خصوص می توانم بگویم؛ کاری که برای رضای خدا باشد هر روز بیشتر از دیروز به ما انرژی می دهد و ما را مشتاق به انجام کارهای خیرخواهانه و عام المنفعه می کند.
• به نظر شما داوطلب واقعی چه کسی است؟
داوطلب واقعی یعنی کسی که؛ بدون هیچ چشم داشتی و با عشق و با نیت خالص و برای رضای خدا، با انگیزه ای الهی به مردم خدمت کند.
• در کدام یک از طرح ها و پروژه های داوطلبانه حضور داشته اید ؟
تا کنون در اکثر طرح ها و پروژه های برگزار شده توسط معاونت امورداوطلبان جمعیت استان قم شرکت داشته ام. از جمله؛ طرح همای رحمت، طرح فرشتگان رحمت، طرح نیابت، طرح ارمغان مهر، طرح کاروان سلامت، پروژه بیقراران، پروژه قربانی، پروژه جهیزیه، پروژه تجهیزات پزشکی و غیره.
• به عنوان یک داوطلب فعال چه انتقاد یا پیشنهادی برای بهبود فعالیت های خیرخواهانه و خدمات داوطلبانه دارید ؟
پیشنهاد من این است که؛ خیرین بیشتری را با جمعیت هلال احمر و فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه آشنا کنیم و هیچ وقت کاری را جز برای رضای خدا انجام ندهیم.

• اگر سخنی با سایر داوطلبان جدید الورود دارید بیان نمایید !؟

سخنم با داوطلبانی که تازه به این مجموعه وارد شده اند این است که؛ خدمت در طرح ها و پروژه های خیرخواهانه و عام المنفعه امورداوطلبان توفیق بزرگی است که نصیب هرکس نمی شود پس قدر حضور خود در این مجموعه ی بابرکت را بدانند و با تمام توان در راه رضای خدا به بندگان نیازمند خدمت کنند چرا که هم مایه ی خیر در دنیاست و هم باقیات صالحاتی برای آخرت.
• در پایان یکی از خاطرات خود را در مدت ارائه ی خدمت در حوزه ی داوطلبان بیان کنید.
تمام لحظات زندگی من در امورداوطلبان جمعیت هلال احمر خاطره است. حل مشکلات مددجویان، اعطای جهیزیه به نوعروسان نیازمند و کمک در زمینه های مختلف به نیازمندان و کسب رضایت آنان شیرین ترین خاطرات برای من در این سالهاست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۵
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۳:۱۹
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

14 آذر، روز جهانی داوطلبان

بر کلیه داوطلبان، خیرین، اعضا و پرسنل جمعیت هلال احمر استان قم مبارک باد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۸:۳۹
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

با هدف محرومیت زدایی و کمک به افراد نیازمند انجام شد

با هدف محرومیت زدایی و کمک به افراد نیازمند،

گوشت گرم مرغ در بین مددجویان جمعیت هلال احمر استان قم توزیع شد

گوشت گرم مرغ با هدف محرومیت زدایی و کمک به افراد نیازمند به همت معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم بین مددجویان این جمعیت توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیر حسین علیمردانی معاون امور داوطلبان در این خصوص گفت: یکی از فعالیت‌هایی که معاونت امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در راستای رفع محرومت و دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت تحت پوشش این جمعیت انجام می‌دهد، اهدای سبدهای کالایی به آنهاست.
علیمردانی افزود:این معاونت در ایام اربعین حسینی با کمک خیرین و نیکوکاران تعداد 240 قطعه گوشت مرغ گرم در بین 44 خانوار از مددجویان تحت پوشش امورداوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم توزیع کرد.
مددجویان دریافت کننده این نوع مساعدت‌ها شامل؛ ایتام، بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار و افراد بی بضاعت هستند.
شایان ذکر است ،این برنامه قریب به 5 سال است که از سوی معاونت امورداوطلبان استان قم و با هدف محرومیت زدایی و کمک به افراد نیازمند و تحت پوشش و حل بخشی از مشکلات مددجویان و محرومین انجام می شود.
بانیان و خیرین می‌توانند جهت مشارکت در این طرح‌ها به معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی مراجعه کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۴
معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم